הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מותג בייביסיטר משיק חיתול חדש בהשקעה של 5 מיליון ש"ח

18/06/2020
מותג בייביסיטר משיק חיתול חדש בהשקעה של 5 מיליון ש"ח

בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל והמשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק חיתול חדש בהשקעה של 5 מיליון שקלים.  מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, דיגיטל, ובנקודות המכירה, הן במגזר הכללי והן במגזר החרדי והערבי.

 

החיתול החדש מציג שורה של חידושים ושיפורים לצד הפרמטרים המצוינים שכבר קיימים בחיתולי בייביסיטר; הוא סופג כ-30% יותר מהמתחרים המובילים*, רך ונעים יותר למגע מהחיתול הנוכחי וגם גמיש יותר – שילוב שיוצר עיטוף מושלם. החיתול מציג שיפור נוסף ומשמעותי – הוא נבדק דרמטולוגית לעור רגיש ולכן מתאים לעורם הרגיש של תינוקות. החיתול גם שודרג ברמת הנראות והוא בעל עיצוב חדש וייחודי.

 

 

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"ל השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה: "בפיתוח החיתול החדש של בייביסיטר, כמו בכל מוצרינו, הושם דגש על מענה מיטבי לצרכים של הצרכנים שלנו, כדי להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר. היה לנו חשוב לחדד ולדייק את הדרישות ואני גאה לומר, כי הצלחנו להגיע לתוצאה מצוינת, המהווה קפיצת מדרגה עבור המותג בייביסיטר. החיתול החדש שלנו, מציע אלטרנטיבה מעולה בשוק החיתולים, עם חיתול בעל ספיגה מנצחת, רך, גמיש ומותאם לעור רגיש. אך לא פחות חשוב, מוצע גם במחיר נגיש".

העיצוב החדש של חיתולי בייביסיטר, מוצע לצרכנים עם איורים ייחודיים ומדליקים, ובמידות 3, 4, 4+ ,5 ו- 6, כאשר לכל מידה עיצוב ייחודי משלה.

את מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג באתר האונליין של המותג, באתר האונליין של סופר-פארם, וכן ברשתות המזון, ברשת Be ובחנויות נבחרות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד