הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בית ההשקעות תמיר פישמן עולה בקמפיין פרסומי חדש תחת הסיסמא: תמיר פישמן – בית השקעות חכם

12/02/2006

בית ההשקעות תמיר פישמן עולה בקמפיין פרסומי חדש תחת הסיסמא: תמיר פישמן – בית השקעות חכם.

 

מטרת הקמפיין היא בראש ובראשונה ליצור בידול לתמיר פישמן בקרב קהל המשקיעים ולבסס את מקומו כבית  השקעות יוקרתי, המציב סטנדרטים של מקצועיות ובינלאומיות בשוק ההון הישראלי, מציינת איריס אמיד מנהלת השיווק .

 

במהלך שנת 2006 ישקיע תמיר פישמן מיליון דולר בפרסום ובשיווק.

 

המודעות והפרסומות בכלי התקשורת יופיעו במהלך שנת 2006 באופן עקבי ואחיד עם חזות בעלת קו נקי, מינימליסטי המשדר יוקרה ואמינות.

 

הפרסום יתמוך בערכי החברה המרכזיים המביעים מקצועיות, הישגיות, אמינות, בינלאומיות, יוקרה ותודעת שירות גבוהה.

 

הקמפיין העכשווי עולה החל מה- 13 בפברואר בעיתונות ברדיו ובאינטרנט במהלך שלושה שבועות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד