הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קניון ערים עולה במדיית פרסום חדשה: השקיע כ-300,000 ₪ בפרסום על גבי קיר ענק

14/02/2006

קניון ערים בכפר סבא עולה לראשונה  בפרסום חדשני על גבי קיר ענק בשטח של כ-250 מ"ר בצומת טחנת הקמח,  מהמובילות באזור כפר סבא-הוד השרון. 

 

המהלך,  בהשקעה של כ-300,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי, כאשר קירות הפרסום  בבעלות חברת מדיה פרונט.

 

אורית גלעד – סמנכ"ל שיווק קניון ערים: "מהיותו של קניון ערים  קניון מוביל ומצליח המשלב חידושים וחדשנות בחרנו להמשיך בפעילות ה ייחודית ולהעלות קמפיין על גבי קיר ענק בצומת מהמובילות באזור השרון. מדיית הפרסום על קירות ומבנים היא מהמדיות הבולטות והמובילות כיום, ומצביעה על פרסום עם כוח כראוי למותגים מובילים, על כן החלטנו להשקיע בסוג מדיה זה על מנת לשמר את תדמית הקניון".

 

מדיית פרסום זו עולה לראשונה באזור השרון. במקביל יוצא קניון ערים בסדרת שלטי חוצות להכוונה, וכן בפרסום על גבי מסכים אלקטרוניים מיוחדים.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד