הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שוקי זיקרי ואגיס עולים בקמפיין להשקת סדרת צבעי שיער מקצועיים לשימוש ביתי

חטיבת מוצרי הצריכה של "אגיס" יחד עם שוקי זיקרי, מעצב השיער הישראלי הבינלאומי המוביל, המותג היחידי בשוק מעצבי השיער בישראל, משיקים יחדיו, סדרת צבעי שיער – Golden touch.

 

הסדרה החדשה המהווה קטגוריה חדשה לשוקי זיקרי נוצרה כמענה ישיר לצרכי הצרכנים המבקשים פתרונות מקצועיים ומתוחכמים לבית.

 

הקמפיין לסדרת הצבעים החדשה  יעלה  לראשונה ביום רביעי ה- 22.2.06, בתוכנית הגמר של "נולד לרקוד" בערוצים  2, 10 ו-24, באמצעות פרסום "גליקמן נטלר סמסונוב". המסר המרכזי בסרטון שצולם בניחוח בינלאומי ממשיך את הקו הפרסומי בו הסודות הכמוסים של שוקי זיקרי נחשפים לכל אחת. הסרטון משלב לוק ייחודי לכל אחת מ-7 הדוגמניות, בהתאם לאופייה של הדוגמנית נקבע צבע שערה,  הסרטון מעביר מסתורין, סקסיות ובינלאומיות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד