הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מגה ספורט יוצאת בקמפיין פסח לשנת 2005 תוך מעורבות קהילתית לקידום תרבות הספורט בישראל

4/04/2005

קובי מויסה, מנכ"ל מגה ספורט מסר היום כי כחלק מקידום תרבות הספורט והפנאי בישראל, ובשל החשיבות הרבה לתמיכה בדור העתיד, מגה ספורט בחרה להתמקד בקמפיין פסח וקיץ 2005, בספורטאים החובבים ממגוון ענפי הספורט, אשר להם מטרות שונות הקשורות בספורט.

 

אילנית אבי גיא, סמנכ"ל השיווק והסחר של רשת מגה ספורט: "בקמפיין לשנת 2005 בחרנו לקדם את הספורטאי החובב. במהלך השנה הקרובה, נקיים מספר מיונים ותחרויות אשר בסופם תורכב נבחרת הספורטאים הבולטים. כל ספורטאי בולט יזכה בעזרה בהשגת מטרתו הספורטיבית.

תפיסתנו נובעת מהאמונה כי כל אחד יכול להצליח בספורט. אנחנו מאמינים שההצלחה האמיתית בספורט היא ההנאה, הריגוש, ההרגשה הטובה שיש לנו אחרי אימון טוב ולכן, השנה מגה ספורט תאתר את אותם ספורטאים חובבים, אשר אוהבים ועוסקים בספורט,

תיתן להם במה לחלוק את סיפורם האישי ולשתף בחלומות, ההישגים, ההתמודדויות והמקום של הספורט בחייהם".

 

הקמפיין יכלול קטלוג מהודר שיופץ בכ-1,200,000 עותקים, מודעות צבע בעיתונות הארצית ובנוסף קמפיין רדיו איזורי בפריסה ארצית. הקמפיין הופק בשיתוף משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" ויעלה לאוויר ב-15.4.05

 

משתתפי הקטלוג אינם דוגמנים והחיפוש אחריהם נעשה בעזרת מועדוני הספורט השונים.
לצוות ההפקה הגיעו פניות רבות של ספורטאים חובבים מכל הארץ אשר מעוניינים
בחשיפה, פרסום ועזרה בהשגת המטרות הספורטיביות. לאחר תהליך ארוך של מיונים לשלבי הסופיים הורכבה נבחרת המשתתפים. ההרשמה תחל מאמצע חודש אפריל בסניפי הרשת.

 

אחד מהספורטאים המופיעים בקטלוג הוא גדעון זגהר,  בן 27,  אמן לחימה בג'וגיטצו
וקיק בוקסינג ברזילאי. בקטלוג הוא מספר על האימונים היומיומיים ועל העיסוק בהדרכת אומנויות לחימה.

הוא משתף אותנו בחלום שלו להחדיר את הקיק בוקסינג לארץ כספורט מרכזי, ולגרום לכמה שיותר אנשים להתאהב בספורט הזה כמוהו.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד