הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב הפרסום של מוטורולה טלפונים סלולריים עובר לפוגל-אוגילבי

7/04/2005

מוטורולה ישראל בע"מ, חברה-בת בבעלות מלאה של מוטורולה אינק' (סימול: MOT) הודיעה היום על העברת תקציב הפרסום של חטיבת הטלפונים הסלולריים שלה, למשרד הפרסום "פוגל אוגילבי", לאחר שבע שנות עבודה עם "אריאלי-פובליסיס".

 

השינוי במערך הפרסום הוא חלק מההיערכות העולמית של מוטורולה לחיזוק אסטרטגיית המותג בכל השווקים בהם היא פועלת, והאחדת המסרים.

 

יובל פרידן, מנהל השיווק של חטיבת הטלפונים הסלולריים במוטורולה ישראל, ציין את שביעות הרצון הרבה בחברה מהעבודה המשותפת עם "אריאלי" בשנים האחרונות, שבאה לביטוי לאחרונה בקמפיין ה- MOTOFlat V3 המוצלח, המסתיים בימים אלו. "אנו נפרדים מהצוות המקצועי באריאלי כידידים, מודים לכולם על הדרך המרתקת שעשינו ביחד בשנים האחרונות, ומסתכלים קדימה בציפייה לעבוד עם פוגל-אוגילבי לקראת השקתם של המכשירים החדשים הצפויים לנו בקרוב.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד