הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יוניליוור ישראל עלתה בקמפיין חדש לשמפו ומרכך דאב

7/04/2005

יוניליוור ישראל, המשווקת את המותג דאב, עלתה בקמפיין טלוויזיה חדש לשמפו ומרכך דאב (כולל בערוץ 9), באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי תחת הסיסמה:  "דאב. למראה שיער בריא ומלא רכות". 

 

הקמפיין, בהשקעה של כמיליון ₪, מדגיש את הערכים המיוחדים של שמפו דאב עם נוסחת לחות ייחודית המטפחת את השיער.יעילותה של נוסחת הלחות הייחודית של דאב ממוחשת בקמפיין באמצעות בדיקה השוואתית המוכיחה כי בשימוש בשמפו ומרכך דאב מתקבלת ירידה של עד 99% בשבירת השיער.

המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת הסבון הנוזלי. לאחר מכן התרחב המותג לקטגוריות נוספות ובשנת 1999 נכנס לתחום טיפוח העור. ביולי 2000 נכנס דאב לקטגורית הדאודורנטים, ובשנת 2001 נכנס מותג דאב לקטגוריות השיער. 

 

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2004 בכ-42 מיליארד אירו. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד