הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב רשת סטוק קפה בהיקף של חצי מליון דולר לפרסום אליקים רגב

12/04/2005

הנהלת רשת סטוק קפה החדשה, ברשותו של המנכ"ל גיל סתם, החליטה להעביר את תקציב הפרסום של סטוק קפה, לפרסום אליקים רגב לאחר שבחנה מספר משרדי פרסום.

 

את רשת סטוק קפה רכש לאחרונה איש העסקים הצרפתי ג'יימס דידי. לרשת חמישה סניפים: חיפה, נתניה, הרצליה, פתח תקווה וצומת ביל"ו. בכוונת הרוכשים החדשים להרחיב את רשת סטוק קפה ובימים אלה נבחנים מספר מיקומים בין היתר בירושלים.

 

לאחרונה ביצעה הנהלת סטוק קפה רכש פריטים בהיקף של מיליוני דולרים באיטליה, ספרד, צרפת והמזרח הרחוק כהכנה לקניות שלפני חג הפסח.

 

גיל סתם מנכ"ל סטוק קפה:" התלבטנו קשות באשר לגודלו של משרד הפרסום עימו אנו רוצים לפרוץ קדימה . לבסוף הגענו למסקנה שאנחנו צריכים לזרום עם האנרגיות העצומות ששידר לנו הצוות המקצועי של אליקים רגב, ולהעדיפן על משרד גדול שם אולי  היינו הולכים לאיבוד"

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד