הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דאב מחפשת אחר נשים ישראליות "אמיתיות" לקמפיין הבא שלה!

12/04/2005

בעקבות הקמפיין מעורר הגלים של "דאב" בעולם, לסדרת מוצרי טיפוח הגוף ה"מעצבים" (FIRMING), מחפשת יוניליוור ישראל נשים ישראליות להובלת קמפיין דומה בארץ! הקמפיין המצליח של דאב בעולם לסדרת מוצרי טיפוח הגוף ה"מעצבים", מבוסס על המסר כי ליופי הנשי גוונים רבים. אין אידיאל אחד של יופי אלא כר רחב ועשיר של נשים יפות ואמיתיות. בקמפיין העולמי הוצגו נשים שאינן דוגמניות כשהן לבושות בהלבשה תחתונה. נשים המוכיחות כי לא צריך להיות דווקא דוגמנית דקיקה ו"מושלמת" כדי להיראות נפלא.

 

חברת יוניליוור החליטה להעלות קמפיין דומה בארץ, באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, בהשתתפות נשים ישראליות אמיתיות שאינן דוגמניות, אשר יובילו את הקמפיין לסדרת טיפוח העור החדשה.

 

מודעות גיוס יפורסמו בימים הקרובים בעיתונות נשים, באינטרנט ובמועדוני ספורט לנשים (סטודיו C) אשר יאפשרו לכל אישה להציע את עצמה לצילומי הקמפיין דרך אתר האינטרנט של דאב: www.dovewoman.co.il. את מודעות הגיוס תלווה הסיסמא "את לא צריכה להיות במידות של דוגמנית בכדי להוביל את הקמפיין הבא של דאב".

 

מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תחום טיפוח הגוף והבית, ביוניליוור ישראל: "האסטרטגיה של המותג דאב בעולם היא לשבור את סטריאוטיפ היופי הנשי התקשורתי המקובל והחד ממדי. המותג ממחיש בשפה התקשורתית והפרסומית שלו כי יופי נשי יכול לבוא באינספור צורות וגוונים וההגדרות של "יפה" או "לא יפה" הן רחבות ועמוקות הרבה יותר מכפי שאנו מורגלים לחשוב. קמפיין סדרת הטיפוח הגוף (Firming) תומך במובהק ברעיון זה, והעובדה כי מדובר בסדרת מוצרים חוצת קטגוריות מחזקת את תפיסתו של דאב כמותג-על בעיני הצרכנית וכן את ערכי היופי העומדים בבסיסו."

 

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2004 בכ-42 מיליארד יורו.

 

יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד