הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בנק הפועלים מקדם את תדמיתו: עולה בקמפיין פרסומי לפרוייקט " פועלים למען תרבות וטבע בישראל"

18/04/2005

בנק הפועלים עולה בקמפיין פרסומי לפרוייקט הענק " פועלים למען תרבות וטבע בישראל" היקף הפעילות  : כ –4.5 מיליון ש"ח.הקמפיין יעלה ביום ד הקרוב וימשך כשבוע. מנהלת הפרסום של בנק הפועלים, שרון לנדסמן אמרה היום: "במטרה להבטיח כי מספר מכסימלי של משפחות ייהנו מפרויקט "פועלים למען תרבות וטבע בישראל", יפרסם הבנק את המבצע בהרחבה באמצעי התקשורת הנ"ל עיתונות כתובה, רדיו  ואינטרנט. "

 

מבדיקה שקיים בנק הפועלים לקראת הפסח ולאור הממצאים עלה כי המוני בית ישראל יוצאים לטיולים במהלך החג. לפיכך החליטה הנהלת בנק  הפועלים על פרויקט מיוחד, "פועלים למען תרבות וטבע בישראל", שבמסגרתו מוזמנים כל תושבי המדינה לביקור – ללא תשלום – ב-22 אתרים ומוזיאונים ברחבי ישראל, במהלך חול המועד פסח.

 

 

הפרויקט יתקיים החל מן היום הראשון של חול המועד פסח, יום ב', ט"ז בניסן תשס"ה, 25 באפריל 2005, ועד ליום ו', כ' בניסן, 29 באפריל, עד למועד כניסת החג.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד