הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת אירוקה בניסיון להעמיק את אחיזתה בשוק משקפי שמש באמצעות השקעה כוללת של 3 מליון ₪.

18/04/2005

רשת אירוקה המונה 43 סניפים ברחבי הארץ, תנסה להרחיב  את פעילותה בתחום משקפי שמש ואביזרים לגברים במהלך שעלותו הכוללת של 3 מיליון ₪. המהלך יכלול קמפיין רחב אותו יוביל דודי בלסר, שנבחר לייצג את הרשת לצד סנדי בר בחוזה ארוך טווח בשלוש השנים הקרובות.

 

מהרשת נמסר כי כיום מחזיקה אירוקה יותר מ- 30% מנתח שוק משקפי השמש בישראל עם מחזור מכירות של למעלה מ-  120 מיליון ₪ לשנה. עפ"י נתוני המכירות של אירוקה, עלה כי למעלה מ-  60% מהמוצרים הנמכרים ברשת הנם מוצרים לנשים.

 

ברשת מצפים כי מהלך זה יחזק את אחיזתה של אירוקה בשוק משקפי השמש לגברים, הנמצא בעלייה מתמדת בישראל. בעקבות מהלך זה צופה אירוקה להגדיל את נתח השוק שלה בארץ לכ- 45% אחוזים.

 

מייקל וולף, מנכ"ל ובעלים רשת "אירוקה" מוסר: "כחברה המובילה את שוק משקפי השמש בישראל אנו מחויבים לספק את הפתרונות המושלמים לטווח קהלים רחב הכולל בתוכו גם את הגברים. בשנים האחרונות חל מהפך בתפיסת הדימוי העצמי של הגבר הישראלי ועקב כך, גברים רבים מעניקים תשומת לב למראם החיצוני ולצווי האופנה העכשוויים."

  

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד