הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כלמוביל, יבואנית מיצובישי עולה בקמפיין פרסומי למיצובישי לנסר החדשה בהיקף מדווח של כחמישה מיליון ₪

כלמוביל, יבואנית מיצובישי עולה בקמפיין פרסומי לרכב הלנסר בהיקף מדווח של כחמישה מליון ₪. הקמפיין, תחת הסיסמה "פתאום כולם רוצים לנהוג" צולם בסגנון ז'אנר סרטי הפשע הבריטים דוגמת סנאטצ' ולצורך הפקתו הובאו במיוחד לארץ 4 שחקנים בריטים לאחר אודישנים ומיונים ארוכים.

 

הקמפיין, באמצעות משרד ראובני פרידן IPG, יעלה לאוויר היום ויכלול פרסום בטלוויזיה בערוצים 2 ו- 10, בעיתונות ובאינטרנט.

 

שבולת אלקובי, מנהלת השיווק של מיצובישי מציינת כי האסטרטגיה שנבחרה ללנסר, "פתאום כולם רוצים לנהוג", משקפת את חזרתה של הלנסר למרכז זירת רכבי המשפחה בישראל. עד היום נמכרו בישראל מדגם הלנסר החדשה כ- 5500 מכוניות, ובשנת 2004 דורגה הלנסר במקום החמישי במסירות הרכב בקטגוריה.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד