הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת אלשרד יוצאת במתקפה פרסומית לקידום מותגיה: מעלה לאוויר 5 קמפיינים בעלות כוללת של מליון דולר

חברת אלשרד בבעלות משפחת אירני, יבואנית וזכיינית המותגים בירקנשטוק , FILA , אסיקס, לוטו, TEVA ועוד, יוצאת בו זמנית ב-5 קמפיינים למותגים השונים. הקמפיינים כוללים סרטוני פרסום בטלוויזיה ומודעות.

בקמפיינים: נעלי הספורט המקצועיות אסיקס בקמפיין השקת טכנולוגיה חדשה, לוטו-מותג נעלי הספורט,המשיק קולקציית קיץ לגברים, נשים וילדים,  TEVA שתעלה לאוויר קמפיין למותג האמריקאי המציג קולקציית סנדלי הרים וכמו כן  קמפיין המשך למותג  "בירקנשטוק".

 את הקמפיינים יוביל משרד הפרסום פרנקו ושות' בעלות כוללת של  מליון דולר.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד