חברת התרופות אבוט ABBOTT , יצרנית סימילאק, מרחיבה את פעילותה הקיץ ומשיקה בישראל את סדרת מוצרי Advance Similac הנוסחה המתקדמת, בהשקעה של כ- 13 מיליון ₪. ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בעיתונות באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, ובאתרי אינטרנט מובילים באמצעות אידיאולוג'יק.
במקביל, תצא החברה גם בפעילות שיווקית ותקיים את אירוע התפתחות של "סימילאק בייבי קולג'" המיועד להורים ולתינוקות. מהחברה נמסר כי "אירוע זה, הפתוח חינם לקהל הרחב, מהווה את שיאה של סדרת אירועי בייבי קולג', שנערכו בחודשים האחרונים, ב- 8 אזורים שונים ברחבי הארץ, בעלות כוללת של כ- 10 מיליון ₪ ובאמצעות חברת טרגט מרקט."