אבי פקר, מנהל השיווק והמכירות של חברת "מן"


  • שם החברה: מן ופלים ועוגיות (רוקחמן)
  • שנת הקמה: 1954
  • מספר עובדים: 30


אבי פקר, רווק, תל-אביבי בן 29, בוגר תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים מהמסלול האקדמי המכללה למנהל וכיום סטודנט MBA. הצטרף לפני כשנה לחברת הופלים והעוגיות המצליחה "מן" אשר מנוהלת כיום ע"י הדור השני של המשפחה – אימו ודודו. בטרם הצטרף לחברה המשפחתית, היה חלק ממטה השיווק של קבוצת דפי זהב והיה שותף למיתוג מחדש והשינוי ל-zap group.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    למרות היותנו מותג מוביל בתחום המתוקים הפעיל בשוק הישראלי 60 שנה, עד כה הפעילות השיווקית שלנו הייתה מצומצמת והתרכזה בתחום הסחר. עם הצטרפותי השנה התחלנו להקים את מערך השיווק של החברה – עשינו רגע "פאוז" ועשינו חושבים מי אנחנו, איפה היינו ולאן אנחנו רוצים להגיע. הגדרנו מחדש את האסטרטגיה השיווקית שלנו ובימים אלה אנו עושים עבודה מאומצת ליישם אותה בכל הפלטפורמות שלנו, החל מהמדיה החברתית ועד ריענון השפה השיווקית. והתוצאות עתידות להגיע ממש בקרוב…



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    המדיה החברתית הינו אחד הכלים החשובים שאנו מקדמים כעת. הפעילות שלנו בפייסבוק או בטוויטר עם הגולשים מהווה עבורנו קשר ישיר והדדי עם הצרכנים שלנו. מדובר בלקוחות המכירים אותנו כבר עשרות שנים, חלקם הגדול עם זיכרונות ילדות מבית הוריהם, שרק חיכו לראות אותנו שם וקיבלו אותנו בהמון חיבה ואהדה. כחברה משפחתית, חשוב לנו מאוד הקשר עם הצרכן ואנו רואים בפלטפורמה של המדיה החברתית צעד חשוב ביצירת שיח ישיר ואישי לצד פעילות שיווקית כיפית ומתוקה.



  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים..
    במסגרת ריענון האסטרטגיה השיווקית/מותגית המאוד ותיקה שלנו, הבנתי את החשיבות של נאמנות למותג ועקביות. לא תמיד כדאי להתפתות אחר כיוונים חדשים וטרנדים שונים. מותג ישראלי של 60 שנה מגלם בתוכו סיפור חיים, הוא מלווה מאות אלפי משפחות שגדלו עליו ויש משהו קסום באריזות הפשוטות של הופלים והעוגיות. אז לצד המחשבה תמיד לרענן, לחדש, לפרוץ ולעשות וואו – תמיד לזכור שטרנדים סופם לחלוף, אבל מותגים יציבים ועקביים נשארים לתמיד.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.
    אנחנו שמחים לפרגן קודם כל לחברות ישראליות! קמפיין ופלים-בפלות של עלית שעשו לפני כמה שנים היה חכם, מדויק ועשוי היטב.


  2. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? כמה נשים בחיי עיצבו אותי אישית ומקצועית: הבוסית שלי, שהיא במקרה גם אמא שלי, אשת תעשייה משכמה ומעלה, שבכל יום אני לומד ממנה משהו חדש. היא מדהימה אותי כל פעם מחדש בתבונה ובמקצועיות שלה.


האלופה אורנה ברביבאי, אותה זכיתי ללוות צמוד במשך שנתיים בעת שירותי הצבאי כראש הלשכה שלה ואנו בקשר עד היום, מעריץ אותה על פועלה ועל כל מה שלימדה אותי בניהול ופיקוד תוך רגישות ואנושיות. הדמות השלישית, שעשתה לי מידי יום בי"ס ולימדה אתי שיווק בפרקטיקה, היא הבוסית הקודמת שלי, מנהלת השיווק של zap group, טלי כהן שאני גאה להגיד שעבדתי איתה.



· דף הבית שלך באינטרנט? Ynet ופייסבוק. חייב תמיד להיות מחובר מכל מקום ובכל זמן.


· רכב? טויטה אוריס


· מהו ג'וב חלומותיך? מה יכול להיות יותר טוב מזה?! מוקף כל היום במתוקים מדהימים לצד משפחה תומכת.


· חופשה חלומית: כל חופשה עם המשפחה היא אושר ענקי בשבילי, יש לי 4 אחיינים מדהימים (ועוד אחד בדרך). אז למרות הרעש, הבלאגן וחוסר המנוחה – הם הדבר הכי טוב ומשמח שיש לי בחיים.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח