- שם החברה: פיקארדו, קניון אינטרנטי של עסקים קטנים.
- שנת הקמה: 2013
- מספר עובדים: 3
אבי פרייס יזם והקים את פיקארדו תוך כדי לימודי תואר ראשון במנהל עסקים. לפני כן ביחד עם שותפו לפיקארדו, חגי בן דוד, הקימו את יריד בצלאל בירושלים. נשוי לנועה 🙂
- היקף תקציב שיווק: מינימאלי
- ספקי שיווק: משרד יח"צ- יאיר מרטון, מיתוג- סטודיו דביבו
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
הקמת הפלטפורמה כדי שעסקים קטנים יוכלו להגיע לאנשים שמחפשים אותם
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פעילות ברשתות החברתיות. שם נמצאים הן העסקים והן האנשים ודזו דרך מעולה ליצור חשיפה ומודעות למותגים חדשים.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
כשבונים שוק דו-צדדי צריך ליצור מסה קריטית של היצע לפני שפונים לצד הביקוש.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
חשיפה מוגברת דרך שיתופי פעולה וניוזלטר
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סטיב ג'ובס. לאחר קריאת הביוגרפיה שלו המושג "שדה עיוות המציאות" הוא מושג שלקחתי איתי הלאה
· עבודה ראשונה? ניהול יריד בצלאל לאומנויות.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להבין את השוק ולהעביר את החלום.
· דף הבית שלך באינטרנט: https://www.peakardo.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: שיין. שלמה המלך 38 תל אביב
· רכב? טויוטה קורולה
· מהו ג'וב חלומותיך? בעלים של מועדון גלישה במקסיקו 🙂
· חופשה חלומית: מקסיקו. חוף. ים. גלים. אושר