חברת רנוAר יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת ללין. במסגרת השת"פ תייצר ללין אריזות מיוחדות עבור שתי הרשתות אשר ימותג רנוAר – ללין. בשלב הראשון תייצר ללין כ- 10,000 יחידות של אריזות שי לוולנטיין דיי המגיעות במארז מהודר.
אריה שיבר, מנהל השיווק של רנוAר מסר כי כחלק מחוויית הקנייה שהחברה מעוניינת להעניק לצרכן הסופי תשלב רנוAר במועדים מיוחדים כמו הוולנטיין דיי, מוצרי אווירה ופינוק ארוזים באריזות שי מהודרות המשווקות במחירים אטרקטיביים. לדבריו: מסקרים ומחקרים, שערכה רנוAר עולה כי קהל היעד הצעיר מחפש "ערך מוסף" לקנייה ולבילוי ומארזי השי המהודרים מהווים חלק מחוויה זו, הן אם מדובר בקנייה עצמית והן אם מדובר בקנייה כמתנה.
לדבריו הערכים בהן דוגלת רנואר ובראשם זוגיות, רומנטיקה, פינוק ושמחת חיים, באים לידי ביטוי ומתחברים באופן מושלם למוצרי הטיפוח והאווירה של ללין.
מירב כהן, מבעלי רשת ללין מסרה כי זוהי הפעם הראשונה שללין עורכת שת"פ מסוג זה, וכי זו הפעם הראשונה שללין יוצאת עם ליין מוצרים מחוץ לרשת. בחברה מעריכים כי בעקבות שת"פ זה יגדלו מכירותיה של ללין בכ- 10% ויותר.