אוטובוס פרווה וורוד יככב בקמפיין הקיץ של רדיו חיפה

משרד הפרסום טרילוג'י עולה בימים אלה בקמפיין חדש לרדיו חיפה בהשקעה של 800,000 ₪ תחת הקונספט "קיץ ורוד ואופטימי ברדיו חיפה".



בקמפיין מככב 'האוטובוס הורוד' שכוסה כולו בפרווה ורודה, ויסתובב בעיר במהלך השבועות הקרובים במטרה לרענן את התושבים עם צ'ופרים והפעלות מדליקות כגון: חלוקת כרטיסי גירוד, קרטיבים, ברד, משקפיים מגניבים, שוברים לארוחות וכד'. כל כרטיס משתתף בהגרלה גדולה עם כרטיס טיסה זוגי לאירופה. בנוסף, יש מוזיקה עם רקדניות ושפריצרים של מים והרבה אווירה.


הקמפיין יכלול גם שילוט חוצות, מודעות, פייסבוק וכמובן פעילות נרחבת ברדיו.



לדברי עוזי בטיש מנהל הקריאייטיב של טרילוג'י: 'הצרכן של היום מחפש ריגוש ומעורבות עם המותג. הצלחנו לייצר קונספט שמחבר את הרדיו למאזינים בצורה פרונטאלית. כבר ביום הראשון לפעילות הועלו מאות תמונות לאינטרנט ולפייסבוק וזוהי רק ההתחלה'.


אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים