משרד הפרסום טרילוג'י עולה בימים אלה בקמפיין חדש לרדיו חיפה בהשקעה של 800,000 ₪ תחת הקונספט "קיץ ורוד ואופטימי ברדיו חיפה".
בקמפיין מככב 'האוטובוס הורוד' שכוסה כולו בפרווה ורודה, ויסתובב בעיר במהלך השבועות הקרובים במטרה לרענן את התושבים עם צ'ופרים והפעלות מדליקות כגון: חלוקת כרטיסי גירוד, קרטיבים, ברד, משקפיים מגניבים, שוברים לארוחות וכד'. כל כרטיס משתתף בהגרלה גדולה עם כרטיס טיסה זוגי לאירופה. בנוסף, יש מוזיקה עם רקדניות ושפריצרים של מים והרבה אווירה.
הקמפיין יכלול גם שילוט חוצות, מודעות, פייסבוק וכמובן פעילות נרחבת ברדיו.
לדברי עוזי בטיש מנהל הקריאייטיב של טרילוג'י: 'הצרכן של היום מחפש ריגוש ומעורבות עם המותג. הצלחנו לייצר קונספט שמחבר את הרדיו למאזינים בצורה פרונטאלית. כבר ביום הראשון לפעילות הועלו מאות תמונות לאינטרנט ולפייסבוק וזוהי רק ההתחלה'.