אופטיקנה בחרה בבני הזוג איזבל אדלר ואורן סימנטוב להוביל את קטלוג הרשת לקיץ 2009

רשת אופטיקנה, רשת האופטיקה המובילה והגדולה למשקפי ראייה ושמש בחרה בדוגמנים, בני הזוג, איזבל אדלר ואורן סימנטוב להוביל את קטלוג הרשת לקיץ 2009. בני הזוג יקבלו 50,000 ₪, עבור השתתפותם בקמפיין.


אדלר, דוגמנית ונאטורופאטית וסימנטוב, דוגמן ואיש עסקים, יככבו בקטלוג הקיץ של אופטיקנה, במודעות, בפוסטרים בנקודות המכירה, באתר האינטרנט של אופטיקנה ועוד.


זאת השנה החמישית בה מפיקה הרשת קטלוג עם דגמי משקפי השמש והראייה לעונת הקיץ. בקטלוג מצולמים פרטי הלהיט של מיטב המותגים ביניהם: KOYA , קרטיה, לפונט, רייבאן, ווג, פראדה ועוד.


את הקטלוג יצלם צלם האופנה איתן טל והוא יופץ בכל 70 חנויות הרשת ברחבי הארץ.


לדברי מאיר רסין, מנכ"ל רשת אופטיקנה "הבחירה בבני הזוג איזבל אדלר ואורן סימנטוב משקפת בצורה הטובה ביותר את ערכי המותג: אופנתיות, יופי, זוגיות ושמירה על אורח חיים בריא".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים