כלבת עשירים מטופחת בשם "פיפי" וחתול בית שמנמן בשם "בבקו" יעמדו במרכזו של קמפיין הקיץ של אלקטרה. מי שנבחר לדובב את הבובות הם הצמד הטלוויזיוני/רדיופוני אופירה אסייג (פיפי) ואייל ברקוביץ (בבקו) שזהו הקמפיין המשותף הראשון שלהם.
במהלך הקמפיין, שעלותו הכוללת נאמדת בשלושה מיליון ₪, צולמו הבובות "פיפי ובבקו" במספר סיטואציות הומוריסטיות, שבשילוב עם הדיבוב הייחודי של אופירה וברקוביץ כפי שבאה לידי ביטוי בזוגיות הרדיופונית והטלוויזיונית שלהם, ממחישים לצופה בצורה פשוטה וקלילה את הקדמה הטכנולוגית בסדרת המזגנים החדשה של החברה.
מהפכת המיזוג החכם מבוססות על פיתוח טכנולוגי משותף של אלקטרה וחברת IBM, שמאפשר להפיק מהמזגן מגוון יכולות שהן בגדר "מהפכה בקנה מידה עולמי בענף המיזוג", כך על פי החברה. בין היכולות המתקדמות: חיזוי תקלות במזגן ואפשרות עתידית לבצע תיקון מרחוק על ידי מוקד השרות, ניתוח אופן השימוש של הצרכן במזגן וניתוח התובנות, עדכון מרחוק של הטכנאי לגבי מהות התקלה במזגן והסיבה שבגינה התרחשה והפעלה קולית של המזגן
שתי הבובות שעלות כל אחת מהן נאמדת בעשרות אלפי ₪, נתפרו בעבודת יד בלוס אנג'לס בסטודיו של יוצר החבובות ג'ים הנסון. הבובות הן למעשה רובוט מתוחכם הנשלט מרחוק על ידי בובנאית שהוטסה לארה"ב על מנת לעבור הסמכה מקיפה לצורך הפעלתן. הבובנאית שולטת בו זמנית על מספר מנועים שמפעילים חלק מסוים בפני הבובה: הזזת הפה, העיניים האישונים, הגבות והאוזניים, כך למעשה בשליטה נכונה בשלט בשילוב עם קואורדינציה ניתן ליצור כמעט כל הבעה בפנים בבובה בהתאם לתסריט.
"פיפי ובבקו" יחליפו את ליאור אשכנזי שהוביל את הקמפיינים למזגנים של החברה בשלוש השנים האחרונות. הקמפיין הופק על ידי אדלר חומסקי, בוים על ידי רן כרמלי והוא יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל בעיתונות וברדיו.