אחרי שנת שיא אופל מציגה את הדור הבא של הקרוסאוברים עם המוקהX. הקמפיין החדש מציג את האסטרטגיה השיווקית החדשה של אופל שהולכת על כל הכח. אופל נותנת משמעות חדשה למילה "כוח", שתהפוך למילה שמתארת את המותג אופל בצורה הטובה ביותר.באסטרטגיה החדשה יינתן דגש לעובדה שאופל מציעה שילוב של כוח עם חווית נהיגה עוצמתית ויוצאת דופן. זהו קמפיין ראשון שנעשה באמצעות משרד הפרסום "דרורי ארועטי ברמן" שיעלה בטלוויזיה, מודעות בעיתונות ובמדיה הדיגיטלית בהשקעה כספית של כ-3 מיליון ש"ח.
בקמפיין המילה "כוח" באה לידי ביטוי בלב הטבע, כאשר מול האופל מוקה X מתייצב קרנף זועם. הקרנף רץ במהירות במטרה לרסק את המכונית בה יושבת המשפחה, אך רגע לפני ההתנגשות, הוא מזהה שמדובר במכונית של אופל ונעצר. אפילו החיה החזקה, הקרנף , מעריכה את הכוח של האופל.
המסר החשוב מכוון למי שמחפש מכונית עם עוצמה, כזו שתישאר יציבה ותשמור על בטיחותו ובטיחות המשפחה שלו.
כחלק מהמהלך הכולל של הקמפיין, החברה יוצאת בגל פרסום טלוויזיוני כאשר היא עולה עם טיזר לקמפיין ובהמשך תעלה עם הקמפיין המלא. במקביל תעלה עם מודעות בעיתונים אסטרטגיים לקהל היעד ותמיכה במדיה הדיגיטלית.
חזי שייב מנכ"ל אופל ישראל: "כחלק מהאסטרטגיה החדשה עם כניסתי לתפקיד, החלטנו להדגיש את היתרון המרכזי שלנו – הכוח והעוצמה של הרכבים שלנו. בעולם של היום בו הצרכן מוצף במפרסמים שמתחרים על לבו, מצאנו שכח הוא מסר נכון, מדוייק ואמין לרכבי אופל".