אורי גלר, אמן החושים הבינלאומי, משתתף בקמפיין הפרסומי החדש של Winner, מותג הימורי הספורט המוביל בישראל, שעלה אמש לאוויר (א', 15.10). הקמפיין הפרסומי ממשיך את הקו השיווקי של הטוטו הפונה לקהל חובבי הספורט שידע את תוצאות המשחק, אך אינו משחק ב-Winner ומרוויח מזה כסף. לראשונה, קמפיין יכלול גם פרסומת ייעודית לסלולר.
בקמפיין מככב אורי גלר לצד דמויות האנימציה המוכרות "דאבל ופס" המדובבות על ידי נירו לוי ועמי סמולרצ'יק. הפרסומת מציגה את גלר בסלון ביתו, כאשר הדמויות "דאבל ופס" מגיעות להתארח ולצפות אתו יחד במשחק כדורגל. אורי מפגין בפניהם את יכולות החשיבה העל טבעיות שלו בכך שחוזה את תוצאת המשחק, אבל, מחמיץ הזדמנות להרוויח מהמשחק כסף, מאחר ואינו שלח טופס Winner, ובשל כך "ננזף" ע"י "דאבל ופס" שמציינים בפניו: "יפה שחזית, אבל לא שלחת – לא זכית".
הקמפיין הפרסומי, שהופק על ידי משרד הפרסום "יהושע TBWA" , כולל פעילות פרסומית בטלוויזיה, עיתונות, רדיו, ואינטרנט וכאמור- גם במובייל. הוא אף צפוי לצבור תאוצה לקראת רגעי ההכרעה של העונה והשיא של עונת 2017-18 משחקי המונדיאל שיערכו ברוסיה.
הילה בז'ז'ינסקי, סמנכ"ל שיווק וקמעונאות בטוטו: "הבחירה באורי גלר להצטרף לדמויות הוותיקות "דאבל ופס" נועדה להעביר ולחזק את המסר השיווקי שמלווה את Winner בשנים האחרונות: "אם לא תשלח איך תיקח". הסרט פונה לכל אותם חובבי הספורט שיודעים את תוצאות המשחקים בינם לבין עצמם, אך לא התנסו עד כה ב-Winner ועשו מזה כסף".