אורי ליבר מונה לראש מערך שיווק דוברות ותקשורת באוניברסיטת חיפה

אורי ליבר מונה לראש מערך, שיווק דוברות ותקשורת באוניברסיטת חיפה. במסגרת תפקידו אחראי ליבר על גיבוש הקו השיווקי של האוניברסיטה, הטמעתו וישומו בפועל בבמות השונות ובכלים התקשורתיים והשיווקיים השונים. ההחלטה להקים מערך שיווק לאוניברסיטת חיפה נעוצה בייעול אופני התמודדות עם מגוון האתגרים החדשים שמזמן העתיד למוסד."כולנו באוניברסיטת חיפה מאחלים לאורי הצלחה גדולה ובטוחים, על רקע הניסיון המקצועי שהוא מביא עמו, ביכולתו לקדם את תפיסת המצוינות האקדמית והאנושית של אוניברסיטת חיפה ולהטמיעה בציבוריות הישראלית ובקרב קהלים שונים בחו"ל", אמר נשיא האוניברסיטה פרופ' אהרון בן-זאב.



ליבר כיהן בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של מכללת רידמן והיה ממובילי תהליך מיצובה ומיתוגה של המכללה כמנהיגת תחום הכשרת המטפלים ברפואה משלימה בישראל. ליבר יזם והקים את חברת ההשמה הגדולה בארץ בתחום עיסוקה של המכללה, בעיקר בהענקת שירותי השמה לקופות החולים, בתי החולים וחברות הביטוח. בנוסף, הוביל ליבר את כלל התקשורת המסחרית של החברה וניהל את רשת השלוחות שלה ברחבי הארץ. במסגרת תפקידו עסק ליבר בפיתוח העסקי של המכללה ויצר ערוצי שיווק ומסחר חדשים. לפני כן, כיהן ליבר כמנהל היחידה ללימודי חוץ במכללת אורט סינגלובסקי ומנהל אזור המרכז בקבוצת קידום.



ליבר, בן 39, (נשוי +3) הוא בעל תואר ראשון בהיסטוריה כללית ופילוסופיה, תואר שני בפילוסופיה והוא שוקד כיום על עבודת הדוקטורט. "אני רואה חשיבות אידיאולוגית רבה בקידום חשיפת המצוינות האקדמית של אוניברסיטת חיפה. אוניברסיטת חיפה היא אחד ממנופי ההצלחה של מדינת ישראל בעולם שחומר הגלם המרכזי שלה מעוגן בפיתוח 'הון-התבונה'. מובילות האוניברסיטה היא גורם משיכה רב ערך לאוכלוסיה איכותית באזור הצפון", אמר ליבר.

אולי יעניין אותך

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
 ליסיצקי יור דירקטוריון איגוד המסעדות והברים בישראל_קרדיט צילום לירן מור פטור מתשלום-min
David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף