עשרות מנהלים בתחום שיווק ודיגיטל התכנסו בטוקהאוס בנמל ת"א למפגש על בירה וסרט שיזמו חברת אורקל ישראל יחד עם מועדון מנהלי הדיגיטל הישראלי (CDO).
הסוגיה החמה ביותר היתה השלכות של הרגולציה החדשה להגנת פרטיות (GDPR) על עולם הפרסום הפרסונאלי פרוגרמטי, שמשתמש בדאטה כדי לפנות באופן מדויק לכל לקוח לפי העדפותיו ותחומי העניין שלו.
המארחים היו: שמוליק האוזר מנהל תחום CX (חווית לקוח) באורקל ישראל ועמית קמה מנכ"ל קמדיה דיגיטל, ומועדון ה-CDO.
בין הדוברים והאורחים שהצליחו לג'נגל ולהגיע בין מסיבות הסיום בגני הילדים ובתיה"ס היו: גל תורג'מן מנכ"ל ארטימדיה; עו"ד דותן ברוך שותף במשרד ברנע ג’פה, לנדה ושות’, רונית היימן שטרייפלר עד לאחרונה מנהלת דאטה ואנליזה עסקית בבנק דיסקונט, אפרים אקרלינג סמנכ"ל מערכות ביטוח כללי במגדל חברה לביטוח, שירלי כגן מנהלת מחלקת דאטה בשופרסל, שי גוטמן טכנולוג ראשי ב-UPS, טלי אליצור מנהלת שיווק בשטראוס מים, מירב קינן מנכ"לית מנהלת איגוד ההייטק בהתאחדות התעשיינים, כרמל ברן מנכ"ל ומייסד ארגון הדיגיטל הישראלי, עירית יעקב מנהלת פיתוח עסקי ביד2, טל סופר כפיר מנהלת מערכות מידע ביואל גבע, ושירי טסמן מנהלת השיווק של One1.
לסיום הוקרן הסרט: YOU'RE SOAKING IN IT, שחושף את התהליכים מאחורי הקלעים של עולם הפרסום החדש ומהו מחיר השימוש בעולם אינטרנטי ללא עלות עלינו כצרכנים.
אלכס דוניו, מנהל תחום Oracle Marketing Cloudבישראל, אחד הדוברים, סיפר שהגיע לכנס הישר מהמונדיאל ברוסיה והראה לקהל את תג האוהד שקיבל, ה-Fan ID. גם בכדורגל, המארגנים ברוסיה מבקשים מהאוהדים למלא את הפרטים האישיים שלהם.