חברת אורקל ישראל קיימה את כנס הענן השנתי שלה בהשתתפות אלף אורחים והפתיעה אותם במחווה מקורית שמדגימה את יכולות הענן החדשניות של החברה.
כחלק מהחוויה הוזמנו המשתתפים להשתמש בתשתית הצ'ט-בוט של אורקל: כל אורח הזמין קפה בדיוק כמו שהוא אוהב, דרך ה-Bot, מהטלפון הנייד שלו. השיחה עם הבוט כללה שאלות כמו איזה קפה ירצה – הפוך או אספרסו, חזק או חלש, בקשות מיוחדות ועוד ועוד.
ברגע שהקפה היה מוכן, הבוט הזמין את האורח לגשת לעמדת ה-Bot Cafe ולאסוף אותו. תשתית הצ'ט-בוט אפשרה לאורחים גם להירשם לכנס, לשלוח שאלות על פי הרצאות מתוכננות וגם לשאול את המרצים שאלות בזמן אמת בצ'ט, על מסך נפרד, תוך כדי הרצאה.
בין ראשוני הנסיינים היו המארחים (בתמונה), מימין לשמאל: אילן שפיגלמן סמנכ"ל השיווק של "אורקל ישראל", ג'יימס סטנברידג' סגן נשיא באורקל העולמית ועוזי נבון מנכ"ל אורקל ישראל. אורחים נוספים היו: רז ברטוב – סמנכ"ל טכנולוגיות של חברת "פרטנר" ואילן לוין מנהל פיתוח עסקי בחברה, עופר ברנדט משנה למנכ"ל ואקטואר ראשי ב"כלל ביטוח", נעם ענבר מנהלת תחום הסטארטאפים של אורקל בישראל, דורון יצחקי מנהל מערכות מידע בשירותי בריאות כללית וגדי רפפורט מנהל IT גלובלי של הסטארטאפ Skybox.