כמעט כולם מדברים כיום על המטאוורס (מעל ל-75%, אם
נדייק, על פי דוח חדש של מכון המחקר הגלובלי WTI שביצע סקר בארה"ב,
בריטניה וסין)
אבל עד לפני שנה בקושי שליש שמעו עליו… ובפועל? רק 15% באמת
מבינים מה זה ויודעים להסביר נכון לאחרים…
רוצים להיות מאותם 15% שמבינים הרבה יותר ויודעים גם
להסביר למנהלים בארגונכם?
איגוד המרקום הישראלי מקיים ב-21.6.2022 (יום ג') כנס
ראשון בנושא המטאוורס, שייתקיים בריאקטור מיקרוסופט תל אביב, בין השעות
09:00-14:00.
כנס המטאוורס המקצועי הראשון למנהלי מרקום, מנהלי
שיווק, אנשי דיגיטל וחדשנות – הנושא את השם
The Future Is NOW! – Join the Metaverse
– יעסוק בתשובות לשאלות כמו מה זה מטאוורס, מה
הפוטנציאל השיווקי של היקום הוירטואלי הזה, איך משתמשים ב-NFT, בבוטים,
בווידאו ווליומטרי, ואיך יוצאים לפרויקט במטאוורס?
8 מרצות ומרצים מוכשרים ידברו על כל מה שמעניין.
הכנס בייזום והפקה של איגוד המרקום, ובחסות של
מיקרוסופט Reactor, ישראל
היום, Meidata,
סוכנות הדיגיטל MasterDAM, קבוצת סיוון, חברת ה-AR/VR והתוכן Dreams & Magic, חברת
הכנסים EvenTeam, משרד
שירותי המרקום של שגית בכנר, וסוכנות השיווק והפיתוח העסקי "השורה
התחתונה".
איגוד מנהלות ומנהלי המרקום הישראלי הוקם לפני פחות
משנה, לאחר שזוהה ואקום בתחום ניהול השיווק, בו אין איגוד מקצועי המיועד לעוסקים בניהול
התקשורת השיווקית (המרקום), וכאשר המונח עצמו אינו ברור דיו אף לעוסקים בתחום.
לארגונים המשווקים והמפרסמים ולמנהלי השיווק שלהם יש איגוד, וכך גם למשרדי הפרסום –
אולם למנהלי התקשורת השיווקית, הדיגיטלית, החזותית, המותגית והארגונית, הנמצאים
בתווך – לא היה איגוד מקצועי או תמיכה מקצועית. האיגוד הוקם בכוונה להעצים את אותם
אנשי תכנון וביצוע העוסקים בניהול תקשורת שיווקית, כמקצוע ומשרה חיוניים ובעלי
מעמד, ולשם הגדרת סטנדרטים ברורים לתפקיד – החל משלב ההכשרה, או עולמות הגיוס
וההשמה, עבור דרך נקודות ההסבה וההתמחות (לעומק ולרוחב) בכל סוגי הארגונים ותחומי
השוק, לרבות שכירים או עצמאים, וכלה בהעשרה וייעוץ, נטוורקינג ואינדקס ספקים
מאושרים.
ההרשמה בתשלום סמלי להבטחת הגעה ולכיסוי הוצאות בלבד.
לפרטים נוספים והרשמה:
https://marcom.org.il/conference-june-2022