הכנס שייערך ב- 8.9.20 ייפתח במופע פתיחה של היוטיוברית ANN B ומיד אחריה, יישאו דברים תלמה בירו- מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי ושר התקשורת- יועז הנדל, על בני נוער וצעירים כמנוע צמיחה.
מנכ"ל משרד הפרסום לצעירים 'טינק'- יניב ויצמן יציג תובנות ומסקנות אשר עלו ממחקר שנערך עם בני נוער. כמו כן, תתקיים הרצאה של ריצ'ארד ג'קסו, מנכ"ל חברת Voxburner על מה עומד מאחורי 100 מותגי הנוער הגדולים בעולם.
סיגלית הורן-גלפרין, משנה למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי תארח לשיחה את שני פלח- אלזם מנהלת שיווק צעירים בבנק הפועלים על אפליקציית 'טיק טוק' כמנוע צמיחה למותגים וכן ייערך פאנל בני נוער בהנחיית יניב ויצמן בהשתתפות: תמר שורר- מנהלת קטגוריית הדיאודורנטים ביוניליוור, אורי זלינגר- מנהל קטגוריית דגני ילדים ונוער ביונילוור ולי פליישר וטל שי מדיגיטל בזק.
את הכנס יחתום מופע סיום של משפחת ספיר.
סיגלית הורן-גלפרין, משנה למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "כנס השיווק לבני נוער וצעירים, הוא נדבך משמעותי במאמצינו לתת לאנשי השיווק ידע מקצועי. הקורונה האיצה תהליכים ושינתה רבות בכל מה שקשור בשיווק המסורתי וגם בזה שקראנו לו חדש. בני הנוער שהיו עד כה "ילידים דיגיטליים" הפכו ל"מומחים הדיגיטליים", בבית ובמשפחה. הקורונה חיזקה את ההשפעה וכוח הקניה שלהם וכדאי לכל איש שיווק להכיר אותם".
יניב ויצמן מנכ"ל טינק: "זו השנה העשירית שאנחנו מפגישים מאות אנשי שיווק כדי לעדכן ולשתף במגמות ובטרנדים הבולטים בעולם השיווק לנוער וצעירים וגם השנה מדהים לראות עד הכמה המציאות משתנה במהירות ועד כמה בני הנוער משתנים משנה לשנה. בכנס השנה נציג את אחד המחקרים המקיפים שנעשו בארץ בתחום הנוער וכמו בכל שנה, ניתן במה לבני הנוער עצמם לדבר ולשתף".