מכללת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, מתאימה את עצמה למציאות החדשה שנוצרה בעקבות משבר הקורונה, ותמשיך לספק לחבריה מגוון הרצאות מקצועיות שהותאמו במיוחד לתקופה זו ועם טובי המרצים שלה.
ההרצאות יועברו בלייב באמצעות אפליקציית זום ובמהלכן ניתן יהיה להפנות שאלות למרצה ולנהל דיון אודות הנושאים שיתעוררו במהלך ההרצאה.
החל ממחר (יום רביעי) תיערך ההרצאה הראשונה בנושא 10 טיפים להתנהלות שיווקית דיגיטלית במצב החדש, אותה יעביר יניב סבן, הבעלים של חברת הייעוץ לשיווק דיגיטליSaban Digital Marketing . בהמשך תתקיים הרצאה נוספת עם יעל קנדר, מנהלת יחידת BDO DIGITAL, BDO ישראל, אשר תדבר על נאמנות לקוחות בימי הקורונה ותדגים מדוע דווקא בזמנים של חוסר וודאות, ישנה משמעות רבה למערכת היחסים שלנו עם הלקוחות.
ההשתתפות ללא עלות ובכפוף להרשמה מראש באתר האיגוד.
סיגלית הורן-גלפרין, מנהלת מכללת איגוד השיווק ומשנה למנכ"ל האיגוד, מסרה: " מדובר בתקופה מאתגרת, במסגרתה עלינו להתאים את עצמנו למציאות החדשה שנכפתה עלינו. במציאות בה תוך כדי עשיה, אנו כותבים מחדש את ספר ההדרכה לשיווק, תחום המשנה את פניו יחד עם העולם. אנחנו באיגוד בחרנו לראות בתקופה זו כהזדמנות וביחד עם אנשי השיווק שלנו אנחנו מנסים לתת לחברינו כלים להיום שיאפשרו להם לבנות ארגז כלים ליום שאחרי המשבר".
תלמה בירו, מנכ"ל האיגוד, מסרה: "מאז ומתמיד המכללה לשיווק של איגוד השיווק ליוותה את אנשי השיווק בכל הידע המקצועי הדרוש להם, ואך טבעי הוא שנמשיך וניתן כלים וחומר למחשבה לחברי האיגוד גם בימים אלה"