איגוד השיווק משיק את פרס החדשנות שיחליף את פרס ההשקה המנצחת

מתוך נימוקי השופטים:

קבוצת ישראכרט
– שירות התשלומים
Anypay מהנייד ובאפליקציית ישראכרט

קבוצת
ישראכרט הייתה הראשונה להשיק את
ANYPAY, שירות לתשלום בטאצ' מהנייד, בתוך משבר
בריאות עולמי, בזמן סגר ובין סגרים ואילוצים ולייצר עניין והנעה לפעולה למוצר
תשלומים חדש.

השקת
שירות התשלומים
ANYPAY הוא צעד נוסף של קבוצת
ישראכרט להמשך הובלתה של החברה בטריטוריית התשלומים הפיננסים המתקדמים.

השירות הוא חלק
מהתפתחות החברה לאפשר ללקוחותיה את המוצרים המתקדמים ביותר שמתאימים לצרכים
המשתנים שלהם.

ANYPAY באפליקציית ישראכרט, מספק
ללקוחות הקבוצה את האפשרות לשלם מהנייד בנוחות, בביטחון ובמהירות ומהווה
'one stop shop' עבור הלקוח בשימוש במוצרי התשלום המתקדמים של החברה
באפליקציה.

בנוסף, השירות הצליח
לסחוף אחריו את החברה שניהלה את המהלך בצורה אג'ילית ובכך הצליחה להקדים את כולם
עם פתרון מתקדם שמותאם לתקופה.

השקת המוצר זכה
לסיקור נרחב ואוהד בעיתונות ששם דגש על הקדמת השוק והראשוניות בהשקת השירות.

יכין – שימורי חומוס

הקונספט הצרכני שנבחר לחומוס: "הכי טעים להכין בבית" תואם
את תקופת הקורונה שבה הפוקוס להכנת אוכל טעים ומגוון בבית עלה.
יכין התמקדו בהעברת המסר כמה פשוט
וטעים להכין חומוס בבית ועכשיו זה גם קל מאוד. הקבילו את הכנת החומוס בבית להכנת
טחינה בבית. המשפט שפתח את הדלת לשינוי תפיסת הצרכן : "טחינה מכינים בבית,
וחומוס? חומוס ברור שמכינים בבית"
יכין הגיעו
להצלחה מסחרית לטעם חומוס הדומה לטעם החומוס בחומוסיות.

בנוסף ייצרו סרטונים קצרים שכיף לראות ועושים חשק
לחומוס, סרטים פשוטים ובגובה העיניים, ללא פרזנטורים שאפשרו הפקה זולה וניצול
תקציב בצורה מיטבית. נעשה שימוש חכם בתקציב יחסית קטן באמצעות מהלך מצטבר, ששוחרר
במספר גלים ושמר על שיח ציבורי קולינרי במשך 12 שבועות רצופים וייצר
ויראליות.

צרכנים העלו מאות תמונות וסרטונים של עצמם מכינים
חומוס ומצלחתים- כי מי לא אוהב להראות את החומוס שהוא עשה בעצמו ויצא לו מעולה .

לראשונה חברת שימורים משיקה מוצר עם ערך קולינרי
ומצליחה להכניס צרכנים חדשים לקטגורית השימורים, כאשר בעשור האחרון צרכנים רק
עוזבים את הקטגוריה בגלל תפיסת בריאות שלילית וחוסר רלוונטיות ואטרקטיביות.

אסם – פתיבר פינוקים

האסטרטגיה
השיווקית הייתה להעביר את המסר שפתיבר אסם האהוב נכנס לעולם העוגיות המפנקות, תוך
כדי יצירת ריגוש סנסורי ונחשקות למוצר עם הדגשת האלמנט הקרמי המפנק. מתוך הבנה שכמעט כל ישראלי מחובר לפורמט המוצרי
וחווה אותו במהלך חיוו, המסר שהוביל את המהלך היה "פתיבר פינוקים- איפה היית
עד עכשיו?"

הרעיון היה להדגיש
את הציפייה הגדולה של הצרכן הישראלי לפורמט המוצרי הכל כך אהוב ומוכר.
ההצלחת השיווקית טמונה במתיחת המותג, לקחו את אחד המותגים הוותיקים והמצליחים
באסם- פתיבר, ולראשונה עשו לו מתיחת מותג מעולם הביסקוויטים המוגדר כבייסיק לעולם
העוגיות המפנקות. עבור הצרכן שמאוד אוהב את מותג פתיבר מדובר בחדשנות מרגשת
ומסעירה שיוצרת עניין רב ורצון להתנסות במוצר.

המוצר פתיבר
פינוקים התקבל באהדה גדולה בקרב צרכנים, והיו אלפי תגובות ברשת ובמדיה.

קרונוס
ישראל – פיס נטורלס. מוצרי קנאביס

הצלחת אסטרטגיית השיווק של החברה הייתה יצירת חשיפה של המותג לשלושת
קהלי היעד : רוקח, מטופל ורופא, ובידול
המותג כאיכותי יותר משאר המשווקים קנאביס. בזכות ההצלחת הקמפיין השיווקי המוצר תפס
נתח שוק משמעותי בשוק רווי מתחרים ובזמן קצר מאוד. בחודש יוני היה לחברה הסכם סחר עם 3 בתי מרקחת
וכיום, לאחר השקת המוצר והחדירה שלו לשוק יש הסכמי סחר עם כ 100 בתי מרקחת. לאורך
חצי שנה גדלו היקפי המכירות ובחודשים נובמבר-דצמבר הגיעה החברה להיקפי מכירות
הדומים לשחקניות ותיקות בשוק, תוך מיצובה של החברה כמובילה ואיכותית אודות
לאסטרטגיית שיווק והחדרת מוצר יוצאים מן הכלל.

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח