חברת הפרסום לאינטרנט אייקון אינטראקטיב העלתה היום מוצר פרסומי חדש לרשת האינטרנט – Pic & Roll. מוצר זה מאפשר לגולש לקבל את כל האינפורמציה מבלי צורך לעבור לאתר נחיתה ומבלי לייצר הפרעה לטקסט הנמצא באתר. באמצעות כלי זה ניתן לרחף עם העכבר על המוצר הפרסומי, ולצפות בלשוניות עם אינפורמציה נוספת. מנורה פיננסים, החברה הראשונה להשתמש בכלי פרסומי זה, העלתה קמפיין לפרסום הקרנות, בסל המוצרים של מנורה, בהיקף מדווח של 350 אלף שקלים. "שוק האינטרנט הוא שוק דינמי המחייב יצירתיות וחדשנות מתמדת – על מנת לספק ללקוח את הערך הרב ביותר", אומר איל מתתיהו, מנכ"ל אייקון אינטראקטיב. "מוצר פרסומי זה מאפשר ללקוח להציג מידע רב, בקריאייטיב ייחודי וזאת מבלי להפריע לגולש", אמר מתתיהו.