אייקון עם מוצר פרסומי חדש לאינטרנט – Pic & Roll


חברת הפרסום לאינטרנט אייקון אינטראקטיב העלתה היום מוצר פרסומי חדש לרשת האינטרנט – Pic & Roll. מוצר זה מאפשר לגולש לקבל את כל האינפורמציה מבלי צורך לעבור לאתר נחיתה ומבלי לייצר הפרעה לטקסט הנמצא באתר. באמצעות כלי זה ניתן לרחף עם העכבר על המוצר הפרסומי, ולצפות בלשוניות עם אינפורמציה נוספת.



מנורה פיננסים, החברה הראשונה להשתמש בכלי פרסומי זה, העלתה קמפיין לפרסום הקרנות, בסל המוצרים של מנורה, בהיקף מדווח של 350 אלף שקלים.



"שוק האינטרנט הוא שוק דינמי המחייב יצירתיות וחדשנות מתמדת – על מנת לספק ללקוח את הערך הרב ביותר", אומר איל מתתיהו, מנכ"ל אייקון אינטראקטיב. "מוצר פרסומי זה מאפשר ללקוח להציג מידע רב, בקריאייטיב ייחודי וזאת מבלי להפריע לגולש", אמר מתתיהו.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר