איך ליצור "דף נחיתה" אפקטיבי?






ללא השקעת זמן ושעות מחשבה בדף הנחיתה (Landing Page) – דף האינטרנט אליו מגיעים כאשר לוחצים על באנר פרסומי , התקציב לקמפיין הפרסום הוירטואלי יירד לטימיון. להלן מספר נקודות חשובות לעיצוב והצגה נכונה של הדברים.

חשוב לקחת בחשבון שהמטרה של הבאנר שונה מהמטרה של דף הנחיתה: הבאנר, שברוב הפעמים חולק את זמנו עם באנרים פרסומיים נוספים חייב לתפוס את עין הגולש ולגרום לו להקליק עליו ולא על שכניו לדף הוובי, ועל כן לא תמיד הדגש יהיה על הקונספט של הבאנר אלא כיצד לזכות בקליק ולא משנה איך, בחלונות pop up , באנרים דינמיים, פלאש מציק ולפעמים בטריקים של דימוי הבאנר להודעת מערכת הפעלה .מאותו רגע שזכינו בהקלקה משתנה האסטרטגיה, קיבלנו את תשומת הלב ונשארנו בקרב אחד על אחד עם הגולש, פה הכללים ברורים:

שמור על קו מכירה ברור
כאן האפשרות לסנן את הגולשים הלא מתאימים ולחסוך בזמן למענה לשאלות לא רלוונטיות. כתוב בנקודות את היכולות של המוצר או השירות, נסה לכוון לצורכי השוק, האם השוק מחפש את האיכות? את טיב השירות? או דווקא את המחיר ההוגן, אל תנסה למכור יותר ממוצר אחד באותו קמפיין.

קצר וקולע טוב מארוך וצולע
אל תגיע למצב של גלילה. תן לגולש לשלב ידיים מול המסך הפתוח לחשוב ולהחליט, הימנע מעיצוב קופץ, אל תיתן לו לקרוא הרבה. אל תלאה אותו בדברים שבשלב זה אינם נחוצים למכירה כגון אודות החברה וכדומה. אל תוסיף קישורים לדפים נוספים, לא בצורת תפריט ולא בתוך קטעי הטקסט. במידה ודף הנחיתה נופל כחלק מדף קיים באתר, השתדל לבנות מיקרו אתר, שישמש אך ורק למוצר הספציפי של הקמפיין.

אפשרות הזמנה / צור קשר בדף
הוסף שדה ליצירת קשר והזמנה עם כפתור אחד ויחיד – "Submit". לא תמיד יעלה ביד הגולש ליצור קשר מיידי עם משרדי החברה. לפעמים לא יהיו בידיו את אמצעי התקשורת או את הזמן להתקשר באותו הרגע, ותתפלאו .. רבים הגולשים שמעדיפים התכתבויות באימיילים על פני שיחות טלפוניות עם מוקדנים ואנשי מכירה. מחקרים כבר הוכיחו כי דפי נחיתה עם אפשרות טופס קיבלו יותר תגובות מדפי נחיתה שהצריכו התקשרות טלפונית.

עקוב אחרי הכניסות במטרה לשפר
סופו של קמפיין אחד הינו תמיד התחלה של הקמפיין הבא. נסה להפיק את מיטב הלקחים מהתגובות שקיבלת מדף הנחיתה האחרון, האם רוב התגובות התקבלו מפורטל אנשי העסקים או מפורטל מנועי החיפוש, חשוב לפענח את מקור הפניות ואולי לשקול לרכוש יותר חשיפות באותו אתר שהביא את רוב הגולשים או באתרים מסוגו. עקוב אחרי הפידבקים, האם אנשים התלוננו על בהירות שימוש המוצר? האם אפשר לשלוח דיוור ישיר לאותם מתעניינים מהקמפיינים שעברו? איזה סוג באנר היה יותר אפקטיבי , חלון הפופ אפ או שמא תפוצת המיילים?

* הכותב הינו מנהל המכירות בחברת אינטרספייס. לתגובות: shlomi@interspace.net

אולי יעניין אותך

 אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח