איך לעודד פתיחת ברכות לראש השנה?

תקופת החגים ידועה כתקופה שבה בעלי עסקים וארגונים שולחים ברכות לכלל הלקוחות שלהם, מכיוון שכך, אנשים רבים החלו למחוק אוטומטית את הברכות, אפילו מבלי לצפות בהן. אז איך בכל זאת גורמים ללקוחות לפתוח אותם? סמנכ"לית השיווק של inwise-ישראל, אורנית באום-לוי, עם 8 כללי זהב, שיביאו לתוצאות מוצלחות:


1. מערכת יחסים – נקודת הפתיחה החשובה מכולן היא מערכת יחסים טובה. אם יצרת טובה מערכת יחסים עם הנמענים שלך והם כבר מורגלים בקבלת דיוור ממך, אחוזי הפתיחה שלך וודאי הולכים וגדלים.


2. גיוון בשורת הנושא – נסו להיות יצירתיים, הכותרת "חג שמח" לא מושכת אף אחד לפתוח את המייל… חשבו מה היה גורם לכם לפתוח את הברכה ואיזו שורת נושא הייתה בולטת מעל פני כל המיילים? אפשר לקשר את הנושא לתוכן היצירתי של הברכה עצמה ואפשר גם להשתמש בביטויים "מושכים" (אבל לא להגזים, אתם לא רוצים להפוך לספאם…)


3. ערך מוסף לברכה – השקיעו בערך שאינו עם כוונת מכירה (זה לא הזמן) זה יכול להיות משהו מצחיק במיוחד, טיפ מועיל לחג, או שימוש בברכה כפלטפורמה להעברה ויראלית – הערך המוסף לא רק יגרום לנמענים לפתוח את הברכה, אלא גם יגרום להם להעביר אותה הלאה.


4. פרסונליזציה – השתמשו בשמות הנמענים ואם ניתן שלבו פרטים נוספים שאתם מכירים על מנת להפוך את הברכה לאישית. בצורה זו הנמענים ירגישו שאתם באמת מעוניינים בקשר איתם.


5. ברכה אטרקטיבית – השקיעו בברכה שמצד אחד תיתן ביטוי יצירתי לחג (מיצינו את כוסות היין והתפוח בדבש במתכונת הסטנדרטית) ומצד שני תתאים לאופן בו אתם מעוניינים להציג אתכם ואת החברה – צעירה ודינמיתרשמיתממלכתית.


6. תוכן, תוכן, תוכן – גם כאן נדרשת יצירתיות, ומאוד מומלץ לא להעתיק את הטקסט משנה שעברה… חשבו על תוכן רלוונטי, עכשווי ואחר, שיתמוך בזהות החברה. אין טעם לעצב ברכה משעשעת עם טקסט רציני ולהפך. התאימו בין כל חלקי הברכה וצרו חוויה אחרת לנמענים.


7. תזמון – אל תמתינו ליום האחרון לפני החג, אז כולם שולחים ברכות, תיבות המייל מפוצצות ואתם תהיו עוד ברכה בין ההמון. שילחו את הברכה כמה ימים קודם החג.


8. אם לא בראש השנה – אז אולי בסוכות! זכרו, חגי ישראל רבים הם, ואפשר לשלוח ברכה גם בחגים אחרים. ראש השנה ופסח אינם המועדים היחידים בלוח החגים שלנו, אם תשלחו גם כשאחרים לא שולחים יזכרו אתכם יותר, לקוחות רגילים לקבל ברכות במועדים הצפויים אבל במועד אחר ההפתעה יכולה להיות נעימה יותר!



טיפים נוספים העוסקים בדיוור אלקטרוני תוכלו למצוא באתר inwise



הכותבת היא סמנכ"לית השיווק של inwise-ישראל, הפועלת בתחום הדיוור האלקטרוני ומספקת פתרונות לאלפי עסקים וארגונים המחפשים דרך לשמירת קשר עם לקוחותיהם – https://www.inwise.co.il/


אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח