איציק עטר ינהל את מערך השיווק של חברת עטרה

איציק עטר ימונה למנהל השיווק חברת עטרה גידול ושיווק פירות וירקות, וזאת בנוסף לתפקידו כמנהל פיתוח עסקי וחדשנות בחברה. בשנתיים האחרונות הוביל עטר, יחד עם מנכ"ל החברה עופר עטר, שינוי אסטרטגי משמעותי, כשלראשונה, לאחר 25 שנה בהן התמקדה רק בפעילות B2B, החליטה החברה שהיא פונה גם למכירה ישירה לצרכני הקצה (C2B). בתוך כך, ניהל איציק עטר את השקת רשת חנויות הפועלות תחת המותג "עטרה", ובמקביל פועל לחיזוק ערוץ האי-קומרס של החברה עם רכישת הפעילות העסקית של אתר Shookit ושיתוף הפעולה עם אתר ACE.

התנופה העסקית של חברת עטרה הצריכה שינוי באסטרטגית החברה, ופיתוח ערוצי שיווק ופרסום הייעודיים ללקוחות העסקיים והפרטיים של החברה. עטר יוביל את בניית המיתוג הציבורי של עטרה ויחזק את הסינרגיה בין כל ערוצי השיווק, ביניהם הקמת ערוצי הדיגיטל והסושיאל של החברה, שיתופי פעולה עם מובילי דעה, חיזוק מועדון הלקוחות ועוד.

עטר, בן 31, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה. במסגרת הלימודים השתתף בתוכנית חילופי סטודנטים ולמד סמסטר באוניברסיטת EDEM בוולנסיה בספרד, שם גם התמקצע בעולם הייבוא והייצוא, ופיתח קשרים בינלאומיים המשרתים את החברה עד היום.

חברת עטרה מעסיקה כ- 200 עובדים'uמתמחה בגידול וקניית תוצרת ממאות חקלאים ישראליים, איתם היא נמצאת בהתקשרות מתמשכת, ושיווקם ללקוחות החברה, העסקיים והפרטיים. לפני כ- 5 שנים, הקימה החברה מרכז לוגיסטי גדול ומתקדם, מבוקר טמפרטורה הכולל צי של 20 משאיות חדשות. שטחו של המרלו"ג הוא 7,000 מ"ר, ובהקמתו הושקעו למעלה מ- 20 מיליון ₪. פעילות המרלו"ג מאפשרת אספקה רציפה של כל התוצרת החקלאית לכל נקודות המכירה של הרשת, ועכשיו גם בפעילות האון ליין.


אולי יעניין אותך

davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום
אורי וטרמן מנכל קבוצת שופרסל איציק אברכהן יור קבוצת שופרסל עמית זאב, רועי פרייבך מנכל חברות הבנות שופרסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון