שחקן הכדורגל הבינלאומי דיויד בקהאם בשיתוף חברת המשקפיים ספילו משיקים לראשונה ברחבי העולם, גם בישראל, מותג משקפיים הנושא את שמו: DBeyewear.
לרגל ההשקה תצא אירוקה בקמפיין רחב בישראל, בכיכובם של דיוויד בקהאם והפרזנטורית נטע אלחימסטר. הקמפיין צולם במילאנו ויעלה בשבוע הבא בהשקעה של 1 מיליון ₪ וכילול בין הייתר: שילוט בנקודות המכירה, דיגיטל ופעילות ברשתות החברתיות.
מדובר בקולקציית יוניסקס, עשירה, מגוונת ואיכותית, הכוללת מעל 150 דגמי משקפי שמש וראיה, שישווקו החל מהשבוע הקרוב בלעדית ברשת אירוקה.
המותג האיטלקי, שחשף לראשונה את הדגמים, לפני הקורונה, בהשקה בינלאומית במילאנו, בנוכחות דיויד בקהאם ובכירי אירוקה, הצהיר על קולקציה אופנתית, בשילוב איכות ועיצוב על זמניים. בקהאם סיפר בהשקה כי היה מעורב בכל פרט ופרט בתהליך העיצוב והייצור.
דיוויד בקהאם אומר על הקולקציה: "משקפי השמש מיועדות לאלו המחפשים תמיד את האביזרים הנוחים והפונקציונליים ביותר שישלימו את המראה שלהם לנסיעות אישיות ועסקיות ברחבי העולם. הדגמים הם פריט חובה למי שרוצה אביזר פונקציונאלי מושלם ואופנתי המתאים לכל מצב ולכל סגנון לבוש – מהבוקר עד הלילה, בכל מקום בעולם ולכל סוג אירוע".