אירוקה קיבלה זיכיון לשיווק 5 מותגים בינלאומיים מובילים

אירוקה, רשת משקפי השמש המובילה בישראל, תשווק באופן בלעדי בפריסה ארצית של 57 חנויות ברחבי הארץ את קולקציית משקפי השמש של המותגים הבינלאומיים: LACOSTE, NIKE, FERRE, HILFIGER TOMMY ו-NO FEAR.


מותגי העל יצטרפו למגוון המותגים הבינלאומיים המובילים המוצעים ברשת ובהם:EMILIO PUCCI, FENDI, CK, CARRERA, EMPORIO ARMANI, GIORGIO ARMANI, GUCCI,YVES SAINT LAURENT, DOLCE&GABBANA, JULBO, OAKLEY, PRADA, RAY-BAN, RUDY PROJECT, VERSACE ו-JUICY COUTUR.


קולקציות המשקפיים ישווקו בטווח מחירים הנע בין 1599 – 499 ₪ ויוצעו לרגל ההשקה ברשת במבצע ייחודי 1+1 על כל המותגים, על מנת להעצים את חוויית הקנייה של הלקוח ובכך לאפשר לו ליהנות ממגוון משקפי השמש כפריטים אופנתיים וטרנדיים, המתאימים לכל שעות היממה וכל אירוע.


עלות ההשקעה במהלך נאמדת בחמישה מיליון ₪.


אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159