- שם איש השיווק ותפקיד: פאני הורוביץ מנהלת שיווק
- שם החברה: הילוך שישי
- שנת הקמה: 1956
- מספר עובדים: 300
- פרופיל קצר
פאני הורוביץ, בעלת תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת Heriot-Watt, Edinburgh. בעבר עסקה ביעוץ אירגוני והרצתה במכללת רופין בחוג למנע"ס בנושאי השפעות תרבותיות על שיווק ופרסום בינלאומי. פאני הצטרפה לקבוצת מרכזי השירות והמכירה בשנת 2004 והייתה אחראית על מיתוג הקבוצה תחת השם "הילוך שישי" ועל בניית האסטרטגיה השיווקית שלה.
קבוצת הילוך שישי פועלת בשלושה תחומים בענף הרכב. בבעלותה שמונה מרכזי שירות לרכב המורשים ע"י היבואנים השונים לטפל בתשעה מותגי רכב – יונדאי, טויוטה, סובארו,רנו, ניסאן, פיג'ו, סוטרואן, פיאט וסוזוקי, שש סוכנויות למכירת רכב חדש ו"הילוך שישי ליסינג", חברת הליסינג הראשונה בישראל המחכירה ללקוחותיה רכבים מיד שנייה.
הקבוצה היא one stop shop בענף הרכב. היא מספקת ללקוחותיה פתרונות ברכישת רכב חדש, טרייד אין, תנאים מיוחדים במימון וביטוח הרכב כתוצאה משיתופי פעולה ייחודיים, מגוון רחב של אביזרים לרכב, קו מומחים באינטרנט העונה על שאלות הגולשים בתחום הרכב, שירות "חילוץ שישי"- 24 שעות ביממה וכמובן טיפולים ותיקונים ברכב.
- מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
כמובילת שוק בתחום מרכזי השירות והמכירה לרכב, מובילה הילוך שישי מגמות חדשניות בתחום שירות הלקוחות ומוסיפה שירותים חוסכי זמן ללקוחותיה כמו לקיחת הרכב מהבית או ממקום העבודה של הלקוח לטיפול או לתיקון במרכזי השירות של הקבוצה, לקיחת הרכב למבחן הרישוי השנתי ("טסט"), הזמנת תור מראש, אספקת רכב חלופי חינם במקרים בהם הרכב נשאר יותר מיומיים במרכז השירות ומוקד חירום 24 שעות ביממה – "חילוץ שישי" המטפל עבור הלקוח בכל התהליך במקרה שהרכב נתקע בדרך או במקרה של תאונה.
בנוסף, מתוך ראייה אסטרטגית של פיתוח שירותים משלימים לשירותים המסורתיים של מרכזי שירות ומכירה לרכב, הילוך שישי ייסדה סוכנות ביטוח המציעה ללקוחותיה הרחבות ייחודיות והמשיכה ליצור שיתופי פעולה שנועדו להקנות ללקוחותיה פתרונות מימון בתנאים מיוחדים ברכישת רכב חדש.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
הלקוחות של הילוך שישי, הם המשווקים הטובים ביותר שלנו ולכן בהילוך שישי מקפידים לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר, במקצועיות ובשקיפות מלאה.
אני מאמינה באפקט המצטבר של התמהיל. עיקר הפעילות השיווקית היזומה של החברה מתמקד בפרסום וביחסי- ציבור בנוסף לכך, על מנת לחזק את האוטוריטה של מומחי הילוך שישי ולהעמיק את המעורבות של הגולשים עם המותג התחלנו בפעילות אינטראקטיבית של שאלות ותשובות לגולשים באתר האינטרנט של הקבוצה www.h-6.co.il.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
בעקבות המשבר הכלכלי והיערכות שוק הרכב בתקופה זו של אי ודאות לקראת שינוי המחירים הצפוי בינואר, התקבלה החלטה אסטרטגית, שקיבלה הד בעיתונות, לחזק את "הילוך שישי ליסינג". "הילוך שישי ליסינג", מספקת את המענה הנכון לצרכי הלקוחות בעת הזאת, ומציעה תקופת ההתקשרות לפרק זמן גמיש ותפור לפי הצרכים הייחודיים של הלקוח וחיסכון בעלויות החודשיות.
בנוסף, הציבור האט משמעותית את קצב רכישת הרכב החדש ונוטה יותר לשמור על הרכב הקיים ולהקפיד יותר על שיגרת טיפולים ועל תיקונים שהיו נדחים קודם לכן מתוך מחשבה על מכירת הרכב ורכישת רכב חדש. הילוך שישי קיבלה את ההחלטה להציע אפשרות לפריסת תשלומים נוחה, על מנת לאפשר ללקוחות להמשיך ולשמור על ערך הרכב ולא לדחות את הטיפולים.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
הילוך שישי, כמי שעיקר פעילותה באזור המרכז, מעריכה את הקמפיין המשותף של "שלמה SIXT" עם ויזה כאל, שמנצל את הפריסה הארצית שלהם.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
ליאונרדו דה וינצ'י, האיש שניחן בסקרנות אינסופית, שידע להתבונן, לחקור וללמוד את העולם, וביצירתיות מעוררת השתאות להותיר בו את חותמו בתחומים כל כך רבים ומגוונים.
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
ספר האסטרטגיה "אמנות המלחמה" של סון טסו
· עיתון/ מגזין מועדף
מגזין themarker, הארץ, גלובס
· דף הבית שלך באינטרנט:
Ynet
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
סיקפה ברמת החי"ל
·
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
אלפא רומיאו ברירה
·
· מהו ג'וב חלומותיך?
התפקיד שאני עושה היום! תפקיד המאפשר לי כר פעולה רחב, יש בו אתגר ועניין, אני יכולה להביא לידי ביטוי יצירתיות רבה ועם כל זאת מותיר בידי זמן להקדיש למשפחה, למכון הכושר ולציור
· חופשה חלומית:
לשוטט בין הכפרים של טוסקנה, להתפעם מהיופי האינסופי של פאריס, לשבת על החוף בהוואי בשעות הרומנטיות של השקיעה עם שייקה בעלי