אישיווק השבוע: אביחי מיכאלי, מנכ"ל YCD

אביחי מיכאלי יליד ישראל נשוי + 3 בוגר לימודי תואר ראשון באוניברסיטת ת"א ומספר קורסים בשיווק ומכירות ביניהם גם של הארווד ביזנס סקול.



חברת YCD מולטימדיה, מפתחת ומספקת פתרונות מלאים של מדיה דיגיטאלית חכמה לסביבה הקמעונאית. פתרונות אלו מאפשרים יישומי מדיה בנקודות המכירה, ובכלל זה: שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית ואינטראקטיב. החברה הוקמה בשנת 1999 וכיום משרתת בישראל כיום למעלה מ-1,500 לקוחות.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
ללא ספק המיזוג עם חברת סנריו. סנריו היא חברה בעלת טכנולוגיה מתקדמת ורשימת לקוחות עולמיים גדולה. יחד עם סנריו
YCD מציגה כלי שיווקי מרכזי לתקשור ערכי מותג ומסרים בנקודות המכירה אם על ידי מסרים ישירים או על ידי אפקט "וואו" מוחשי.



2. על איזה פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?


ללא ספק יצירת סרטונים שמציגים את הפתרון שלנו. הפן הויזואלי הוא מרכיב חשוב ומכריע להצלחת הפתרונות העסקים שלנו, ומהווים חלק חשוב בתקשורת שיווקית. הסרטונים מספקים ללקוחות הפוטנציאלים חוויה רב חושית ומדגימים את היכולות והחזון שלנו. בתחום שלנו יצירת סיפורי הצלחה של לקוחות היא כלי שיווקי מכריע.



3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים…


לצאת מהקופסא ומהמשרד. קביעת פגישות עם לקוחות במיקומים בהם ניתן להראות את המוצרים בפעולה ולא רק לדבר עליהם או להציגם במצגת במשרד. כאמור למוצר שלנו נוכחות ויזואלית וחווית הצפייה בו בשטח ובזמן אמת היא שונה משמעותית ממצגת או הסבר, כשלקוח רואה את המוצר בפעולה, ואת תגובת הלקוחות הפוטנציאליים שלו אליו, הוא מבין משהו שבאלפי מילים לא נוכל להסביר. כמאמר המשפט הידוע "מה שאני שומע אני שוכח, מה שאני רואה אני זוכר.."




4. מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:


כאמור עד האיחוד לפני כחודש, סנריו הייתה מתחרה שלנו, שהצליחה למנף שיווקית את הבחירה בטכנולוגיה שלה על ידי ענקים טכנולוגיים כדי לזכות בלקוחות בארץ ובעולם. ראינו בסנריו שותפה טיבעית להמשך הדרך בעיקר בגלל הערכה המקצועית שלנו אליהם והסינרגיה בין המוצרים ואחיזת השוק בארץ ובעולם.



5. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?


אנו חברה טכנולוגית שמשתמשת ביכולות טכנולוגיות שונות להציג מוצרים כגון מסכי מגע ואפליקציות המותאמות למכשירים ניידים חכמים, עבודת השיווק שלנו נשענת גם היא על היכולות האלה.




השאלון האישי:



1. איזה דמות מקצועית השפיעה עלייך? פאקו אנדרהיל- מומחה קמעונאות שמשתמש בתצפיות שטח ומחקרים נוירו שיווקים להתאים את טיעוניו למציאות המשתנה – והיא מתנה כל הזמן..
2. עיתון/ מגזין מועדף: גלובס


3. דף הבית שלך באינטרנט: דה מרקר


4. בית קפה/ מסעדה לפגישות עסקיות: לה מולאן בבוגרשוב ת"א


5. רכב: טויוטה ורסו


6. ג'וב חלומותיך: מנכ"ל אפל


7. חופשה חלומית: כזאת שמשלבת אפשרות לצפות בהופעות רוק שאני אוהב


8. מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? קווין רוברטס- "סימני אהבה- העתיד שמעבר למותגים"



אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח