אישיווק השבוע: אבי זריהן, מנהל אדובי ישראל


  • שם החברה: אדובי ישראל
  • שנת הקמה: אדובי הוקמה ב 1982. הסניף הישראלי ב2011
  • מספר עובדים: 2 בישראל, כ- 10,000 בעולם

אבי זריהן התחיל את הקריירה כמנהל רשתות בהד ארצי. לאחר מכן שימש כמנהל הפצה באבנט תקשורת. ב-2002 מונה לתפקיד מנהל ערוצי ההפצה בסימנטק, בה היה שותף בהקמת הסניף המקומי ואחראי על 5 ארצות: ישראל, טורקיה, יוון, קפריסין ומלטה. משם עבר לצ'קפוינט ושימש כ-Country Manager. ב-2011 קיבל פניה מאדובי העולמית (באמצעות LinlkedIN) וב-1 באפריל 2011 הקים את אדובי ישראל




  • היקף תקציב שיווק? לא פורסם

ספקי שיווק: אדובי היא חברה בינלאומית שאסטרטגיית השיווק והפרסום נקבעת ברמה העולמית והמשרדים המקומיים מתאימים אותה לשפה המקומית, כך שאת רוב חומרי השיווק אנו מתאימים לישראל ומתרגמים לעברית. משרד הפרסום אתו אני עובד נקרא OPEN , משרד בוטיק קטן ומקצועי שמלווה אותי בקמפיינים באיטנרנט. אני עובד עם אולמדיה, משרד יחסי ציבור ותיק ומקצועי בתחום ההייטק בהנהלת אורן בסון שאותו אני מכיר שנים רבות עוד מעבודתי בסימנטק. בנוסף, אני עובד עם חברת ההפקה צוות רז ועם אנקונה עיצוב שעושה עבורנו את כל עבודות הדפוס וההפקה.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


הקמנו את אדובי ישראל ב-1 באפריל 2011 ובנובמבר 2011 התחלנו לרוץ עם הפעילות. בשנה החולפת הכפלנו את היקף הפעילות וההכנסות פי 2. אחד הדברים החשובים שעשינו היה לעבור ממפיץ אחד לשניים וכתוצאה מזה גדל מספר המשווקים מ-15 ל-350. יוזמה מיוחדת שלנו היתה קיום שורה של אירועים חודשיים תחת הכותרת Adobe Red Day, אליהם מוזמנים לקוחות אדובי כדי להתעדכן במוצרים החדשים שאנו מפיצים.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?


אירועים וכנסי לקוחות. אדובי משווקת טווח רחב של מוצרי תוכנה בתחום יצירת התוכן הדיגיטלי והשיווק הדיגיטלי. לכן, אנו עובדים עם קהילות מקצועיות של אנשי תוכן וקריאייטיב: מעצבים גרפים, עורכי עיתונים ומגזינים, אנשי שיווק בארגונים, צלמי וידיאו וסטילס וכדומה. בנוסף, אנו עורכים כנסים ומפגשים לקהילת המשווקים שלנו להידוק הקשר ולעדכונים מקצועיים. הכנסים מאפשרים לנו להגיע בצורה ישירה לקהלי המטרה שלנו ולהעניק להם ידע.



3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? כלי הדיגיטל מרקטינג של אדובי למעקב אחרי פעילויות אונליין



4. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ג'ון תומפסון, מנכ"ל סימנטק בתקופתי, שהוביל את סימנטק מחברה של 1 מיליארד ל-6 מיליארד דולר במשך שלוש שנים, אדם בעל כריזמה שלימד איתי הרבה איך עושים ביזנס.


· עבודה ראשונה? טכנאי אלקטרוניקה במוטורולה


· תכונה חשובה למנהל שיווק? להיות פרו-אקטיב, להקפיד על חשיבה למרחקים ארוכים וגמישות מחשבתית


· דף הבית שלך באינטרנט: אדובי


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: רפאל


· רכב? פולקסוואגן פאסאט


· ג'וב חלומות? לפתוח חנות שעונים


· חופשה חלומית: הייתי כבר: מאוריציוס, ארובה.




אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח