אישיווק השבוע: אורי גורן מנהל השיווק והפרסום של פלאפון


  • שם איש השיווק ותפקיד: אורי גורן מנהל השיווק והפרסום
  • שם החברה: פלאפון
  • שנת הקמה: 1986
  • מספר עובדים: 4300

    רקע
    אורי גורן, 35, נשוי+2, משמש כמנהל פרסום ושיווק דיגיטל בפלאפון. במסגרת תפקידו אחראי אורי על ניהול הפרסום בסגמנטים: צעירים, עסקי ומגזרים. ניהול המערך הדיגיטלי כולל שת"פ, תוכן שיווקי, רשתות חברתיות, פורומים וקהילות, פרסום בכל מגוון האפיקים הדיגיטאלים לרבות בסלולר וכן ייזום מוצרים דיגיטליים לאתר החברה ולרשת. במהלך תפקידו יזם מספר מהלכים חשובים : הקים ערוצי I phone באתרים וואלה ynet כלכליסט וmako וכן high speed chat לשיחות ברשת בקרב גולשי fxp אתר הפורומים. לאורי תואר ראשון בכלכלה ותקשורת מאוניברסיטת חיפה ותור שני במנהל עסקים (MBA)מהקריה האקדמית-קרית אונו.

    פרופיל
    ניהול מחלקת השיווק והפרסום של פלאפון, הכולל מיתוג וניהול קמפיינים פרסומיים במגוון עולמות תוכן וסיגמנטים ברשת
    HIGH SPEED GSM, ניהול מערך דיגיטל רחב היקף, הכולל יצירת שיתופי פעולה ותוכן שיווקי באתרים השונים, ייזום מוצרים דיגיטליים, ומיתוג החברה בתוך עולם הרשתות החברתיות.



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    השקת רשת HIGH SPEED GSM של פלאפון בפברואר 2009 שינתה את שוק הסלולאר בישראל, והגדירה מחדש את חוקי המשחק בכל הקשור לקידמה טכנולוגית, אסטרטגיה שיווקית ושפה תקשורתית. אחד הקהלים שסומנו כאסטרטגיים בחברה היה הקהל הצעיר, בני הנוער, אשר מובחן כקהל יעד אשר יודע לזהות ולאמץ חדשנות טכנולוגית.

    אחד הפרויקטים שנתפרו במיוחד לקהל זה, היה מבצע משותף עם סוני אריקסון, אשר במסגרתו הובאו במיוחד לארץ 2 מכוכבי כמעט מלאכים למפגש בלעדי עם לקוחות פלאפון. על מנת להעצים את החיבור למותג כמעט מלאכים, פוזרו בתחנות אוטובוס ברחבי הארץ פוסטרים של כוכבי הסדרה. פעילות זו התפרסמה באופן בלעדי בפייסבוק, בקבוצה שהוקמה במיוחד למבצע זה.

    הפעילות הכריזה כי הראשונים שיצטלמו עם הפוסטר בו מופיעים הכוכבים, יקבלו את הפוסטר החתום, ובקרב המשתתפים שיעלו את תמונתם עם הפוסטר לפייסבוק, 3 ייזכו באפשרות לפגוש את הכוכבים.

    הנתונים מפעילות זו, כעבור 3 שבועות בלבד, להלן הנתונים המדברים בעד עצמם:


· למעלה מ- 100,000 כניסות לעמוד "כמעט מלאכים" בפייסבוק


· קרוב ל10,000 חברים בפעילות "כמעט מלאכים ופלאפון" בפייסבוק, מאז נפתחה הקבוצה לפני שבועיים.


· בני נוער מכל הארץ גילו 90% מהתחנות עם הפוסטרים בתוך 24 שעות בלבד!


· זיוף פרופילים בפייסבוק כדי להגדיל את הסיכוי לזכות במפגש עם הכוכבים


· למעלה מ60 אלף הצבעות במס' ימים בלבד לבנות שהצטלמו עם המודעות.


אחד האירועים שהבהיר עד כמה הבאז סביב הפעילות גדול, היא העובדה שחלק מהפוסטרים נגנבו כעבור שבוע, על מנת למנוע כביכול משאר בני הנוער לזכות בפרס הנחשף, אך כמובן שלמחרת הוצבו פוסטרים חדשים באותן תחנות.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    הפרסום המפולח, שכולל בתוכו את ה- 1:1 מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש, ומצליח לפצות על אובדן הקשב שקיים אצל לא מעט לקוחות לאור ריבוי המסרים אליו הוא נחשף בכל רגע נתון.



  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    הפעילות השיווקית נגזרת מהמטרות האסטרטגיות והעסקיות של החברה, וכפועל יוצא של אלו, נבנה התקציב השיווקי אשר כולל פניה למגוון סגמנטים עם מגוון רב של מוצרים ומסלולים בעולמות התקשורת. תקציב כל קמפיין נגזר מהתקציב השנתי שמוגדר מראש. תמהיל המדיה מותאם לקמפיין ע"פ הגדרת קהל היעד והיעדים שלו.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

    סלקום נתנה השנה חסות על פסטיבל ערד ובכך הצליחה להתגבר על מיתוג בעייתי של האירוע, ולהביא בני נוער רבים לדרום הארץ


השאלון האישי


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
סטיב ג'ובס


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
אוקיינוס כחול


· עיתון/ מגזין מועדף:
The Marker


· דף הבית שלך באינטרנט
GOOGLE


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
טאטי


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מאזדה 3 – רכב חברה


· מהו ג'וב חלומותיך?
סמנכ"ל שיווק NIKE העולמי


· חופשה חלומית:
חוף קריבי, מוזיקה רגועה, משקפי שמש וכסא נח.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח