אישיווק השבוע: איב סיבוני, מנהל פיתוח עסקי, Terraboost


· שם החברה: Terraboost media


· שנת הקמה: בעולם – 2004, בארץ- 2014


· מספר עובדים: 20



איב סיבוני, בן 32 נשוי למור, אותה הוא מגדיר האישה המדהימה בעולם. מתגורר ברמת-גן, מנהל פיתוח עסקי בחברת המדיה הבינלאומית Terraboost, הפעילה ביותר מ-60 מדינות, מזה 10 שנים.



לחברה עמדות ייחודיות, ברישום פטנט, הפזורות באתרים אסטרטגים, ומציעות לקהל הרחב אפשרות לשמירה על הגיינת הידיים, ללא עלות. העמדות מכילות מסכי
LED המספקים למפרסמים אפשרויות טכנולוגיות מגוונות ומתקדמות להעברת מסרי פרסום לקהלי היעד.



· היקף תקציב שיווק: 4 מיליון ש"ח



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בשנה האחרונה Terraboost התמקדה בפעילות שיווקית אינטנסיבית להחדרת מדיה חדשה בארץ, להעלת מודעות להגיינת הידיים, וליצירת באז שיווקי אצל הגורמים הרלוונטים. כבר היום רוב המפרסמים בארץ מכירים את הפעילות הייחודית שלנו, ונהנים מפרסום אפקטיבי בקרב קהל היעד. בחודש האחרון נרשם מספר מרשים של 1,000,000 שימושים בעמדות Terraboost, וזאת לאחר 6 חודשי פעילות בלבד. היום עמדות Terraboost פרוסות ביותר מ 75 חדרי כושר בפריסה ארצית, ומספקות למתאמנים פתרון הגייני בחדרי הכושר ללא עלות. קהל המתאמנים שנהנה מהשירות סופג את מסרי הפרסום בצורה חיובית ואהודה.



מסקר שערכנו בעזרת מכון הסקרים "פאנלס", אשר בחן את שיעור זכירות הפרסומות בקרב מתאמנים בחדרי הכושר, נמצא שלמעלה מ- 50% מהמתאמנים זכרו וספגו את מסר המפרסם בעזרת עמדות Terraboost, המשדרות סרטוני וידאו על מסך LED איכותי הממוקם בחלקה העליון של העמדה.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?


פגישות של אחד על אחד. כאשר יש לי רעיון לשתוף פעולה עם לקוח פוטנציאלי שאיני מכיר, אחד הדגשים שאני שם לעצמי הוא להכירו אישית בפגישה. ההיכרות האישית יוצרת אמון, חיבור ודרך טובה יותר להעברת המסר לשתוף הפעולה. קשר שמתבסס על מיילים ואו שיחות טלפון, כנראה שלא יחזיק מעמד לזמן רב. הדבר נכון גם עם לקוחות קיימים. חשוב מאד לשמר את הקשר האישי מעבר לשיחות הטלפון ומיילים.


3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים

בעולם שבו האדם הממוצע נחשף ל-3,000 מסרים פרסומיים ביום (לעומת 650 ב-1985), מנהל השיווק דרוש להיות יצירתי, ולהגיע להקהל בצורה שונה מפרסום אגרסיבי המוכר לנו כיום. כשאנחנו החלטנו להביא את עמדות Terraboost לארץ, פעלנו ממקום של לתת לנחשף ערך פיזי בתמורה. כאשר הנחשף נהנה ממוצר פיזי שעונה לו על צורך, ללא עלות, הוא מקבל וסופג את מסרי הפרסום בהבנה ובצורה אהודה יותר.


4. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אלי דריקס, מנכ"ל מכבי אלקטרה תל אביב, עימו שתפתי פעולה במשך שנתיים.


· עבודה ראשונה? מנהל לקוחות מסחרי ב"ידיעות תקשורת"


· תכונה חשובה למנהל שיווק? הכרת קהל היעד לפרטים, ביצוע פעילויות שיווקיות בגובה העיניים, ניתוח מחקרים.


· מקור ידע מקצועי שימושי ? עיתוניאתרי שיווק וכלכלה


· ברשתות החברתיות? פייסבוק (לפרופיל של איב סיבוני )


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מסעדת TOTO


· מהו ג'וב חלומותיך? דובר של תאגיד ענק


· חופשה חלומית: קוסטה ריקה


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח