איילת תורן-דובר עובדת בקבוצת אסם כ- 6 שנים במגוון תפקידים. בעברה ניהלה את שיווק סלטי צבר, לפני כן את שיווק דגני הבוקר פיטנס, ואף זכתה פעמיים בפרסי האפ"י על מהלכים שקידמה עבור צבר ועבור פיטנס. לפני הגעתה לקבוצת אסם ניהלה את שיווק מותגי הגבינות והילדים בשטראוס והייתה אחראית על גיבוש האסטרטגיה השיווקית של תחום הגבינות בתקופת כינוס המותגים ויצירת השפה התקשורתית החדשה של הגבינות. לכך קדמו 5 שנות עבודה ב'לוריאל ישראל' במגוון תפקידים באחרון ביניהם ניהלה את תחום מותגי הקוסמטיקה והטואלטיקה של לוריאל.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השקת השטוחים יצרה מהפך בשוק הבייגלה בו היום אסם שולטת. מהלך מדויק, עם מוצר מעולה, שם קליט, אריזה טובה ונותן ערך מוסף אמיתי וברור לצרכן
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
כיום שם המשחק הוא מעורבות הצרכן, דוח שיח ונגיעה אמיתית, המונולוג מת. תפקידנו לייצר מהלכים מערבים לתועלת הצרכן, המדיום הנכון הוא המדיום הרלוונטי לאותו קהל יעד. מהלך שיוצר מעורבות של צרכנים במותג הוא היום מאסט בשוק שאנו נמצאים בו. אי אפשר לוותר על מהלכים של דיאלוג עם הצרכנים.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
אתר בישולים שהקימה אסם, אתר מדהים שנותן ערך מוסף ושותפים בו 220 אלף אנשים, הם כותבים בו מתכונים, מצלמים ומשתפים אחרים, איו כלי חשוב מזה להבין את הצרכנים בעולם המזון.
4. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים:
שימו לב למגזרים, הם כבר לא מגזרים, הם 25% מהמכר בישראל והם גדלים הכי מהר.
5. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה?
מהלך בפלים/וופלות של עלית יצר עניין מחודש בקטגוריה. יצר מעורבות צרכנית בבחירת שם לקטגוריה . אקט של הובלה.
6. השאלון האישי :
– איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבא שלי, ד"ר מאיר תורן
– מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? אסטרטגיית האוקיאנוס הכחול של קים ומובורן.
– עיתון/ מגזין מועדף: מנויי הארץ מתוך אידיאולוגיה
– דף הבית שלך באינטרנט: ynet
– בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: רביבה וסיליה
– רכב? ג'יפ של קאיה
– מהו ג'וב חלומותייך? הג'וב של יאיר לפיד (על כל חלקיו), גם מחשבה גם יצירה וגם השפעה.
– חופשה חלומית? במלדיבים עם בעלי והילדים שלי