אישיווק השבוע: אילנית גריוביץ – ברגר, מנהלת שיווק ופרסום, ה'גרנד –קניון' חיפה

אישיווק השבוע: אילנית גריוביץ – ברגר, מנהלת שיווק ופרסום, ה'גרנד –קניון'



שם החברה: גרנד קניון


שנת הקמה: 1999


מספר עובדים: כ – 30



פרופיל



אילנית גריוביץ – ברגר, 36, נשואה + 2 בנות (והשלישית בדרך), החלה את דרכה המקצועית כבר בשירותה הצבאי כקצינת יח"צ באחד הבסיסים הדרומיים של חיל האוויר. לאחר סיום תואר ראשון בתחום היחב"ל והשפות באוניברסיטת חיפה, החלה את דרכה כמנהלת ההדרכה של מ.ט.י. חיפה כמובילת עסקים בתחילת דרכם ועסקים בשלבי הבראה בתחום החונכות העסקית וקורסי ההדרכה השונים במרכז.



ביוני 1998 הצטרפה גריוביץ – ברגר אל הגרנד קניון והובילה את קמפיין הפתיחה של הקניון הגדול ביותר בארץ דאז, לצד שנתיים ראשונות של הפיכת מרכז הקניות לאחד מהמובילים בארץ. ביוני 2001 פרשה ועסקה בתחום פיתוח מקורות גיוס משאבי אנוש בענף ההייטק, עבדה במנהלת שיווק במפעל מזון מוביל בצפון המתמחה בפיתוח מותגים פרטיים לרשתות השיווק השונות, שימשה כיועצת שיווקית לעסקים קטנים ובינוניים ובשנת 2004 נקראה לדגל ושבה לכהן בתפקיד מנהלת השיווק והפרסום של הגרנד קניון, במצטבר, תקופה של מעל 5 שנים.



הגרנד קניון נפתח באוגוסט 99 והינו קניון על אזורי המשרת את לקוחות חיפה, דרום חיפה, הקריות וישובי העמק. כיום הגרנד קניון הינו בבעלות משותפת של ריט ישראל וקב' זאבי. בגרנד קניון שלושה מפלסים בהם מעל – 220 חנויות המייצגות מאות מותגים בדגש על מותגי אופנה.


לאחרונה נודע הקניון בשל קמפיינים מגזריים מפולחים היטב אותם ביצע כלפי האוכלוסייה הערבית והרוסית המהווה נתח נכבד ממבקרי הקניון הקבועים.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"חיזוק הפעילות בקרב הקהילה בחיפה ובאזור הצפון כולו. החזון שהצבנו היה למעשה שהגרנד קניון יהפוך למרכז הווייתו של התושב הצפוני. מעבר לעובדה שאנו מרכז קניות, החלטנו להציע פעילות ותכנים שוטפים לכל הקהלים מכל הפלחים – לצורך העצמת ביקורו של הלקוח בקניון. מעבר לכך וככזה, הגדלנו לעשות השנה פעילות ענפה הקשורה לקהילה. ביוני האחרון התקיים בגרנד קניון יריד תעסוקה ענק לבני נוער וצעירים לתקופת הקיץ, בשיתוף עיריית חיפה וגופים רבים נוספים הקשורים לעולם התעסוקה והנוער. גילינו שחדרנו לריק ענק של צורך בפתרונות שלא סופקו עד אותו רגע וראינו זאת דרך עשרות אלפי בני נוער בפקדו את הקניון באותו יום. הגרנד קניון מתנהל כחלק בלתי נפרד מהקהילה ושואף לתרום בכל דרך לחיזוק הקשר עם התושבים – לרווחתם."



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?


"באופן כללי, לא אוכל לוותר על אף פעולה שיווקית אבל בעיקר על אלה המצטיינות בבולטות ובבלעדיות באזור. הגרנד קניון מפיק ומפיץ מזה 8 שנים, חודש בחודשו את מגזין ה"גרנד שופינג" – המגזין היחיד המגיע מדי חודש למעל 150,000 בתי אב באזור חיפה – קריות ועמקים והמעביר מידע מקיף אודות המתוכנן בקניון בחודש הקרוב. גם בתחום שילוט החוצות נהנה הגרנד קניון מבידול מתוקף היותו היחיד המפרסם באופן שוטף (!!) על מדיה זו. כוחנו השיווקי הוא גם באופן הטיפול השוטף במגזרים – אם בפעילויות פרסומיות שוטפות וסביב חגים ואם בהיותנו הקניון היחיד בארץ המקיים לפחות פעמיים בשנה את חגי הספר הערבים והרוסיים – בקניון – למען המגזרים הרלבנטיים.


התכנון לעת הקרובה הוא להתחזק בתחום התקשור עם הלקוח באמצעות האינטרנט והסלולר – ואת זאת תראו כבר בחודש נובמבר הקרוב."



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"פניה אגרסיבית ומחבקת למגזרים. באזור הצפון, מעל 30% מהתושבים הם מהמגזר הערבי והרוסי – ואנחנו מטפלים בהם באופן שוטף ואוהב. בנוסף – לכלל לקוחותינו ובפן המיצובי – חברנו לסטייליסטית דורין אטיאס במיני פרויקט סטיילינג ששיאו יבוא לידי ביטוח בחודש נובמבר הקרוב."



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.


"תמהיל הינה מילת מפתח בתחום הקניונים. לאחרונה עבר קניון חיפה מתיחת פנים בתחום ועל כך ברכתי."



5. 30 שניות על…


• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "אבי פייגנבאום – מנכ"ל מ.ט.י. חיפה. איש שהפך מרכז קטן בשולי העשייה המקומית – לאימפריה אזורית המסייעת מידי יום למאות עסקים. איש שבזכות כישוריו, יצירתיותו ואופן ניהולו עשה את הבלתי יאומן."


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "לנצח ניבנו, מאת ג'יימס קולינס וג'רי פוראס – על חברות מובילות בארה"ב המציגות הישגים יוצאי דופן בשוק לאורך תקופה ארוכה ויש להן חזון שלאו דווקא מדבר על עסקים אלא על ערכים שמעבר לכסף."


• עיתון/ מגזין מועדף – "גלובס."


• דף הבית שלך באינטרנטynet.


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "ארומה"


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "סובארו"


• מהו ג'וב חלומותיך? "ניהול שיווקי של גוף המשפיע באופן רוחבי – ארצי בקהל לקוחות רחב ככל האפשר ובאמצעותו להוביל מהלכים חדשניים ויצירתיים בדיאלוג השוטף עם הלקוח."


• חופשה חלומית: "טוסקנה עם הבעל והבנות."

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח