אישיווק השבוע: אימי עירון, מנכ"לית המגזין האינטרנטי לנשים, Saloona

· שם איש השיווק ותפקיד: אימי עירון, מנכ"לית


· שם החברה: saloona מגזין אינטרנט לנשים


· שנת הקמה: 2010


· מספר עובדים: 10



פרופיל



אימי עירון, 43, נשואה +2, משמשת כמנכ"לית מגזין האינטרנט החדש לנשים Saloona. עירון הייתה חלק מצוות ההקמה וייסוד האתר וכיום אחראית בין היתר על שיווק האתר למפרסמים, מיסוד שיתופי פעולה עם גופים גדולים ועוד. עירון, הינה פרסומאית בעלת ניסיון רב שנים בחשיבה אסטרטגית, שיווק, פרסום, קריאייטיב ותוכן דיגיטאלי. בתפקידה הקודם שימשה כסמנכ"ל קריאייטיב פלנינג ותוכן אינטרנט בגיתם. לעירון תואר ראשון בספרות כללית.



רקע



Saloona הינו מגזין אינטרנט חדש לנשים, ראשון מסוגו בארץ, המבקש לתת מענה איכותי לנשים ברשת. המגזין הוקם בהשראת דור חדש של אתרי נשים, שקמו בשנים האחרונות בעולם, והרחיבו את גבולות המונח ‘תוכן נשי’ ל-Women oriented content. לא עוד עולם נשי שטחי וסטריאוטיפי, אלא תפיסת תוכן רחבה ואינטלגנטית באוריינטציה נשית ומנקודת מבט נשית, תוך התאמה מקסימלית לצרכים הייחודיים של נשים.



המגזין פונה לנשים בנות שלושים ומעלה, שכבר עשו משהו בחיים ויודעות מה הן רוצות. כבר היום, ארבעה חודשים לאחר הקמתו, הוא מהווה את ‘כיכר הכפר’ הוירטואלית, וניתן להבחין בקלות בפרופיל של נשים בוגרות דעתניות ומשפיעות.



סוללת הכותבות והכותבים במגזין, מן השורה הראשונה בישראל, הינה מוקד משיכה לקהל מגוון של נשים וגברים במגוון תחומי עניין. ביניהם: דנה ויס, נילי לנדסמן, בועז גאון, שי אביבי, בילי מוסקונה לרמן, דפנה שפיגלמן, אבישג רבינר, גילי קצנלנבוגן, אביגיל אריאלי, שיר ביליה, אפרת רייטן, הילה אלפרט, ואחרים.



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

השקת מגזין אינטרנטי לנשים שהינו ראשון בישראל ופורץ דרך בקטגוריה. תוך ארבעה חודשים הגיע המגזין ליותר מ 100,000 גולשים שונים בחודש, 20,000 חברים בפייסבוק ו 950 בלוגים. ההישגים בתוך זמן קצר עלו על כל הציפיות שלנו, ואנו מאמינים שהגענו לכך בזכות פעילות אינטנסיבית מאוד בפייסבוק, שיתוף גולשים בתכנים, וכמובן עבודת שיווק ויחסי ציבור. סלונה קמה בעולם שבו יותר ויותר אנשים וחברות מגלים את המדיה החברתית, ומהיום הראשון הותאמה למציאות החדשה ברשת, ונעזרה בה כדי לבסס את הצלחתה.




על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


פעילות ברשתות חברתיות, פרסום באינטרנט ויח"צ. הפעילות ברשת ובמדיה החברתית כמובן חיונית לנו, מהסיבה הפשוטה שסלונה צמחה מתוך הפייסבוק ושאנו נשענים רבות על תוכן גולשים. כאמור יש לנו כבר יותר מ-20 אלף חברים בפייסבוק, שגם עוקבים אחרי ההתפתחויות במגזין וממשיכים להפיץ את התכנים לגולשים נוספים. את יחסי הציבור אנו ממקדים בחשיפה לשני קהלים עיקריים- קהל הקוראים והגולשים שלנו, והקהילה העסקית במטרה להגיע למפרסמים.



כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

התקציב נקבע על פי יעדי הטרפיק. הוא מתחלק באופן דינמי ביותר בין קמפיינים באינטרנט, בעיקר בגוגל ובפייסבוק לבין פעילות יח"צ ורשתות חברתיות. הפעילות מאוד דינמית ומאתגרת ואנו משנים קנית מילות חיפוש ובאנרים כמעט מדי שבוע.



תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

אתר און-לייף עלה לאוויר שלושה חודשים אחרינו והם עושים עבודה מצויינת בתחום הלייף-סטייל.




השאלון האישי:



· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
מלקולם גלאדוול


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
8 העקרונות בשיווק לנשים. פיית' פופקורן


· עיתון/ מגזין מועדף
הארץ


· דף הבית שלך באינטרנט
גוגל


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
פטלינה בצהלה


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
יונדאי
i30 עם גג נפתח


· מהו ג'וב חלומותיך?
להיות מנכ"לית סלונה


· חופשה חלומית:
באלי

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח