- שם הגוף: התנועה הירוקה
- שנת הקמה: 2008
- מספר עובדים: 25
איתמר שחר, בן 25, החל את דרכו ככתב ועורך במקומון באזור מודיעין. משם המשכתי במהלך תקופת לימודיו באוניברסיטת תל אביב, צבר ניסיון כמנהל מסחרי ושיווקי בחברת AlphaNumerics. לאחר מכן עשה מעבר לתחום הסביבתי, כדובר בארגון הסביבה האקטיביסטי "מגמה ירוקה". משם המשיך למעורבות בקמפיינים שונים בתחומי הסביבה, התחבורה והאנרגיה, והשתלב כדובר במפלגת "התנועההירוקה".
- ספקי שיווק מומלצים: EcoBrand – חברה לפיתוח מותגים ומיתוג ערכי, מתמקדת בתחום הירוק. Point of View – אסטרטגיה ויח"צ.
מהו המהלך האסטרטגי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? איחוד הכוחות הפוליטי החדש בין התנועה הירוקה והתנועה, בראשות ציפי לבני, כאשר התנועה שומרת על זהותה כמפלגה עצמאית ומובילה את הקמפיין הירוק [הצידי] בקמפיין התנועה.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? בתחום הפוליטי – ללא ספק לעולם הרשתות החברתיות, ובייחוד לפייסבוק, משקל לא מבוטל ואי אפשר לוותר על השקעה רצינית בהם כיום. זאת, כמובן במקביל לכלי התקשורת המסורתיים ולכלי השיווק הותיקים.
האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק : Google News, Facebook ו-Youtube הם כמובן כלים שאי אפשר בלעדיהם. גם לכלי הניטור והניתוח השונים חשיבות מכרעת.
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ליבי בייקין מחברת Point Of View, מנהלת קמפיינים ויועצת אסטרטגית מופלאה.
· עבודה ראשונה: אריזת עיתונים במקומון פעם בשבוע.
· תכונה חשובה למנהל שיווק: חשיבה מחוץ לקופסא
· דף הבית שלך באינטרנט – Gmail.com
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – דובנוב 8
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? – משתמש ותיק של התחבורה הציבורית בישראל
· מהו ג'וב חלומותיך – יועץ אסטרטגי עצמאי בתחומים המשיקים בין סביבה, כלכלה ופוליטיקה. יותר לקדם תפישת עולם, פחות קידום של גוף ספציפי.
· חופשה חלומית: חזרה למזרח הרחוק