· שם החברה: אחים עיני בע"מ
· שנת הקמה: 1950
· מספר עובדים:50
אלונה מנו בת-41 נשואה לאילן ואם ל- 3 בנות: שירה 18 רומי 14 ואיה 7 עוסקת בתחום השיווק כ17 שנה.
· ספקי שיווק: נטע שריקי יח"צ, סאו קריאייטיב פרסום דיגיטלי
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
המהלך השיווקי החכם ביותר שלנו השנה היא האפשרות לתת ללקוחותינו להיחשף למפעל אחים עיני הן בסיור מודרך במפעל המכיל את האוספים המדהימים של אחים עיני, ואת שיטות הניקוי/ השחזור של השטיחים/ווילונות עד לאפשרות להבאת השטיחים והווילונות בצורה עצמאית של הלקוחות מה שמזכה את הלקוח ב50% הנחה לניקוי . מהלכים אלו יצרו מפגשים מדהימים של פנים אל פנים עם הלקוחות שלנו מזה שנים, לא רק כנותני שירות אלה כמפעל ייחודי . הלקוחות שמגיעים מתפעלים מהביקור והשרות, שווה ביקור J….
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
לא נוותר על טלמרקטינג ,זה הקשר שלנו מול הלקוח , כיוון ששטיח/ווילון מנקים בממוצע פעם בשנה, לקוחות רבים צריכים תזכורת כי עברה שנה מאז ניקו את השטיח/ווילון. כאשר לא מנקים שטיח/ווילון מעל שנה זאת כבר הזנחה של הבד ואז השטיח/ווילון זקוק לשיקום מעמיק ולא לניקוי סטנדרטי לכן חשוב מאוד לשמר את השטיחים/ ווילונות ולנקותם לפחות פעם בשנה.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
להשקיע בפעילות שיווקית בהתאם לתקציב ולהצלחות השיווקיות
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
סטיב ג'ובס או אפל כמותג המפתח את טכנולוגית העתיד וגורם לנו כצרכנים לרצות כל הזמן להתקדם ולהדביק את הקצב.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אשר לוי –בעלים של רשת ג'ינס 54 באשדוד איש עסקים מבריק. הגורו שלי
· עבודה ראשונה? מנהלת פרסום ויח"צ בחברת אופנה מובילה.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות , ראש פתוח , וראייה מרחבית.
· מקור ידע מקצועי שימושי? אתרי אינטרנט כמו כולם
· ברשתות החברתיות? פייסבוק, אינסטגרם לינקדאין
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? מעדיפה לקיים את הפגישות העסקיות במפעל אחים עיני , כל אורח שמגיע אלי לפגישה נפעם מהמקום והמפעל…..ויש גם קפה ועוגה J
· מהו ג'וב חלומותיך? נמצאת בו
· חופשה חלומית: מחכה לטיול אחרי צבא (שאף פעם לא עשיתי) 3 חודשים דרום אמריקה ארגנטינה ברזיל פרו מקסיקו…. נחכה שהילדים יגדלו עוד קצת חחחחח