אישיווק השבוע: אלי אלקיים, קליניקה כרמל



  • שם החברה: קליניקה כרמל-א.א קליניקות כרמל בע"מ
  • שנת הקמה: 2006
  • מספר עובדים: 36

אלי אלקיים, בן 55, מגיע מתחום העיתונות, עם ניסיון של 22 שנה ברשת שוקן וידיעות תקשורת בכל תחומי הפעילות. ב- 2006 הקים את הקליניקה הראשונה שלו למלחמה בפטרת ציפורניים באמצעות לייזר.



  • היקף תקציב שיווק: 900 אלף שקל


  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    השנה התחלנו פרסום בפייסבוק אחרי שנמנענו מכך כמה שנים, המהלך הצליח בצורה מדהימה ממש. הגענו ליחס המרה של עלות תועלת הרבה יותר גבוהה מכל שאר האמצעים הקיימים.

  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    פרסום בגוגל. האמת היא שהייתה אמרה ישנה שהיום נכונה כמו תמיד, אם אתה לא שם, אתה לא קיים פשוט. אין דבר כזה שיווק ללא גוגל.

  3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
    אף פעם לא להיות תלויים באפיק שיווק אחד, כי לעולם לא יודעים מה יהיה מחר – אז צריך להיות מוכנים.


  4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
    לטוב ולרע אתה קיים (למשל חברת אגדיר), רע אבל איזה רעש תקשורתי. זה פרסום בגדול. אגדיר הגיעה לחשיפה מדהימה, גם אם שלילית, זה יישכח- אבל החשיפה תישאר


  5. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? האמת, רשת קסטרו השפיעה עלי המון, הם פשוט נמצאים בכל מקום.


· עבודה ראשונה? סוכן מכירת ברשת שוקן


· תכונה חשובה למנהל שיווק? לקום בבוקר חדור מוטיבציה להגיע לשיא חדש, כמובן שזה בא מאהבת העיסוק


· מקור ידע מקצועי שימושי? ריצרד דרייפוס בסרט אנשי הפח סרט חובה


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? לא בית קפה ולא מסעדה רק במשרד, ורק לאחר סיום טוב לקפה או מסעדה


· ג'וב חלומותיך? אני עושה אותו כל יום (וזה סוד ההצלחה של העסק)


· חופשה חלומית: כל רבעון יוצא לחופשה חלומית וזה התגשמות חלום

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח