בן 34, אב לשניים, מנהל השיווק בקבוצת אלדר, קבוצה מובילה ליזמות ושיווק נדל"ן ומקים קהילת מנהלי שיווק מצייצים. בוגר תואר שני במנהל עסקים MBA התמחות בשיווק ופרסום, הקריה האקדמית, בוגר תואר ראשון בתקשורת, אוניברסיטת בר-אילן. מנהל שיווק מנוסה בשיווק נדל"ן, עם ניסיון רב בשיווק בסביבות B2B ו-B2B. עיתונאי ועורך חדשות לשעבר. אוהב, נושם וחי שיווק.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה הקבוצה בשנה האחרונה?
קהילת מנהלי שיווק מצייצים קיימת מזה תשעה חודשים ומונה היום מעל 3,300 חברים – אנשי שיווק ופרסום מכל הענפים ומהחברות המובילות במשק ובהן בין היתר שטראוס, אסם, טבע, סמסונג, קוקה קולה, בנק הפועלים ועוד. הקהילה הינה קהילה תוססת ופעילה ובה משותפים מדי יום דיונים מקצועיים אודות עשייה שיווקית של חבריה ומהווה מקום לשיתוף מהלכים מעוררי השראה, במה להתייעצות החברים וכן זירת מפגש לשיתופי פעולה עסקיים שכבר נרקמו עקב הפעילות בקבוצה. המהלך הבולט של הקבוצה הוא קיום מפגשים מקצועיים שיצקו את החיבור בין אוף ליין לאון ליין ועסקו בנושאי שיווק, נטוורקינג ואף בנושאים רחבים יותר כגון מיתוג ישראל.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
אתייחס לפעילות הקהילה והחשיבות שאני מייחס למישור החשוב לכל מנהל שיווק ואיש מקצוע – חשיבות הנטוורקינג כבסיס לשיתופי פעולה ויצירת קשרים כמנוף לצמיחה אישית ועסקית – הסיבה שהקמתי את קהילת מנהלי שיווק מצייצים לפני כתשעה חודשים הייתה הרצון שלי להרחיב את מעגל החברים שלי העוסקים בתחום, הרצון להתייעץ, לשאול ולפגוש מנהלי שיווק וקולגות מהענף – לשמחתי פגשתי רצון משותף של מנהלי השיווק, הפרסום והתקשורת השיווקית לקיים זירת מפגש פעילה ושיתופית.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
תאמינו במה שאתם עושים, אל תפחדו ליזום וללכת עם הלב שלכם. בעולם שלנו המשתנה מרגע לרגע, חשוב להיות תמיד עם אצבע על הדופק ולעולם לא להפסיק ללמוד, לחקור ולשאול שאלות. הסקרנות היא מה שדוחפת אותנו קדימה וזה הטיפ שלי למתחילים בעולם השיווק – תמיד תשאפו לדעת יותר.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
הפעילות השיווקית שהרשימה אותי בשנת 2015 היא זירת הקרב בענף הבנקאות המקומי סביב ניכוס עולמות הדיגיטל – הקמת הסניפים הדיגיטליים של בנק הפועלים וקמפיין התשובה של בנק לאומי לשאלה מה מגדיר את בנק הלאומי כבנק דיגיטלי. ביקרתי לאחרונה בסניף הדיגיטלי של בנק הפועלים והתרשמתי עמוקות מהקונספט היצירתי והחכם וכמובן מהיכולת לבצע שהיא לא פחות חשובה. בנק הפועלים הצליחו לייצר ערך אמיתי ולהתאים מוצר טכנולוגי וחכם המנגיש את הבנק ללקוחותיו ועומד בקצב של השינויים הטכנולוגיים של הצרכנים. מנגד, בנק לאומי, שנחשב למוביל בזירה הדיגיטלית, עוד לפני הקמת הסניפים הדיגיטליים מצד המתחרה, יצא לאחרונה בקמפיין חכם, לא מתלהם וכזה שמעביר את המסר בצורה חכמה ונוקבת.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
בזמן לימודיי לתואר ראשון לתקשורת בבר-אילן, זכיתי להיכרות ראשונה עם עולם השיווק והפרסום באמצעות הקורס של רוני לטשיבר, כיום יועצת שיווקית בכירה, ללא ספק שבזכותה נפתח לי צוהר לעולם מרתק שבו אני עוסק כיום. זו הזדמנות מצוינת להודות לה וזהו כבוד עבורי וסגירת מעגל שכיום רוני לטשיבר חברה בקהילת מנהלי שיווק מצייצים.
· עבודה ראשונה? עובד הפקה באירועים בחופשות הקיץ.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? סקרנות ורצון ללמוד.
· מקור ידע מקצועי שימושי? אפליקציית RSS עם מנויים לאתרי שיווק ופרסום מהארץ והעולם
· ברשתות החברתיות? פייסבוק בעיקר (לפרופיל של אמיר שניידר)
· בית קפה / מסעדה לפגישה עסקית? הדסון ברסרי, רמת החיל
· מהו ג'וב חלומותיך? להמשיך לעשות מה שאני אוהב וכל מה שמעניין ומאתגר אותי
· חופשה חלומית: קופיפי, תאילנד.