אישיווק השבוע: אמיר שניידר, קבוצת אלדר ומקים "מנהלי שיווק מצייצים"

בן 34, אב לשניים, מנהל השיווק בקבוצת אלדר, קבוצה מובילה ליזמות ושיווק נדל"ן ומקים קהילת מנהלי שיווק מצייצים. בוגר תואר שני במנהל עסקים MBA התמחות בשיווק ופרסום, הקריה האקדמית, בוגר תואר ראשון בתקשורת, אוניברסיטת בר-אילן. מנהל שיווק מנוסה בשיווק נדל"ן, עם ניסיון רב בשיווק בסביבות B2B ו-B2B. עיתונאי ועורך חדשות לשעבר. אוהב, נושם וחי שיווק.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה הקבוצה בשנה האחרונה?


קהילת מנהלי שיווק מצייצים קיימת מזה תשעה חודשים ומונה היום מעל 3,300 חברים – אנשי שיווק ופרסום מכל הענפים ומהחברות המובילות במשק ובהן בין היתר שטראוס, אסם, טבע, סמסונג, קוקה קולה, בנק הפועלים ועוד. הקהילה הינה קהילה תוססת ופעילה ובה משותפים מדי יום דיונים מקצועיים אודות עשייה שיווקית של חבריה ומהווה מקום לשיתוף מהלכים מעוררי השראה, במה להתייעצות החברים וכן זירת מפגש לשיתופי פעולה עסקיים שכבר נרקמו עקב הפעילות בקבוצה. המהלך הבולט של הקבוצה הוא קיום מפגשים מקצועיים שיצקו את החיבור בין אוף ליין לאון ליין ועסקו בנושאי שיווק, נטוורקינג ואף בנושאים רחבים יותר כגון מיתוג ישראל.




2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?


אתייחס לפעילות הקהילה והחשיבות שאני מייחס למישור החשוב לכל מנהל שיווק ואיש מקצוע – חשיבות הנטוורקינג כבסיס לשיתופי פעולה ויצירת קשרים כמנוף לצמיחה אישית ועסקית – הסיבה שהקמתי את קהילת מנהלי שיווק מצייצים לפני כתשעה חודשים הייתה הרצון שלי להרחיב את מעגל החברים שלי העוסקים בתחום, הרצון להתייעץ, לשאול ולפגוש מנהלי שיווק וקולגות מהענף – לשמחתי פגשתי רצון משותף של מנהלי השיווק, הפרסום והתקשורת השיווקית לקיים זירת מפגש פעילה ושיתופית.

3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
תאמינו במה שאתם עושים, אל תפחדו ליזום וללכת עם הלב שלכם. בעולם שלנו המשתנה מרגע לרגע, חשוב להיות תמיד עם אצבע על הדופק ולעולם לא להפסיק ללמוד, לחקור ולשאול שאלות. הסקרנות היא מה שדוחפת אותנו קדימה וזה הטיפ שלי למתחילים בעולם השיווק – תמיד תשאפו לדעת יותר.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך


הפעילות השיווקית שהרשימה אותי בשנת 2015 היא זירת הקרב בענף הבנקאות המקומי סביב ניכוס עולמות הדיגיטל – הקמת הסניפים הדיגיטליים של בנק הפועלים וקמפיין התשובה של בנק לאומי לשאלה מה מגדיר את בנק הלאומי כבנק דיגיטלי. ביקרתי לאחרונה בסניף הדיגיטלי של בנק הפועלים והתרשמתי עמוקות מהקונספט היצירתי והחכם וכמובן מהיכולת לבצע שהיא לא פחות חשובה. בנק הפועלים הצליחו לייצר ערך אמיתי ולהתאים מוצר טכנולוגי וחכם המנגיש את הבנק ללקוחותיו ועומד בקצב של השינויים הטכנולוגיים של הצרכנים. מנגד, בנק לאומי, שנחשב למוביל בזירה הדיגיטלית, עוד לפני הקמת הסניפים הדיגיטליים מצד המתחרה, יצא לאחרונה בקמפיין חכם, לא מתלהם וכזה שמעביר את המסר בצורה חכמה ונוקבת.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


בזמן לימודיי לתואר ראשון לתקשורת בבר-אילן, זכיתי להיכרות ראשונה עם עולם השיווק והפרסום באמצעות הקורס של רוני לטשיבר, כיום יועצת שיווקית בכירה, ללא ספק שבזכותה נפתח לי צוהר לעולם מרתק שבו אני עוסק כיום. זו הזדמנות מצוינת להודות לה וזהו כבוד עבורי וסגירת מעגל שכיום רוני לטשיבר חברה בקהילת מנהלי שיווק מצייצים.


· עבודה ראשונה? עובד הפקה באירועים בחופשות הקיץ.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? סקרנות ורצון ללמוד.


· מקור ידע מקצועי שימושי? אפליקציית RSS עם מנויים לאתרי שיווק ופרסום מהארץ והעולם


· ברשתות החברתיות? פייסבוק בעיקר (לפרופיל של אמיר שניידר)


· בית קפה / מסעדה לפגישה עסקית? הדסון ברסרי, רמת החיל


· מהו ג'וב חלומותיך? להמשיך לעשות מה שאני אוהב וכל מה שמעניין ומאתגר אותי


· חופשה חלומית: קופיפי, תאילנד.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח