אישיווק השבוע: אניה שפובל, מנהלת שיווק ופרסום, מדיאטק הייטק


  • שם החברה: מדיאטק הייטק
  • שנת הקמה: 1991
  • מספר עובדים: 40 אנשי מטה + כ 150 מדריכים ויועצים

בת 27, נשואה ואמא למיקה הקטנה. עובדת בתחום כחמש שנים, התחילה כמעצבת גראפית ובנתה מחלקת שיווק ופרסום המטפלת כיום בעשרות פרויקטים מגוונים.



מדיאטק הייטק – מכללה טכנולוגית, בעלת וותק של 21 שנים בתחום, משמשת כזרוע ההדרכה של מטריקס בצפון וכשותפת ההדרכה של מיקרוסופט בצפון. מדיאטק הייטק – מכשירה בכל שנה מאות טכנאים, מהנדסים, אנשי פיתוח, מנהלי רשתות ואנשי מדיה דיגיטאלית המשתלבים במגוון החברות והארגונים בישראל.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


איחדה שלושה בניינים נפרדים לבניין אחד, גדול, מרכזי חדש ומתקדם ממותג יצירתי, בולט ויוצא דופן.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?


לא ניתן לוותר על אף אחד מהרשומים, מלבד מכירות מדלת לדלת. כל אחד מהם מהווה חוליה חשובה המשלימה את הכל לידי תמונה כוללת של שיווק מוצלח ופרסום.



3. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?


קבלת ההחלטות השיווקיות נעשות לאחר ישיבות בהן מרוכזים רעיונות ומתקבלת החלטה על המגמה של אותה שנה בהתחשב בביצועי השנה הקודמת, בשינויים בשוק, לתחזיות במשק ולשינויים בערוצי הפרסום ובהתקדמות המדיה.



4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של מתחרה:


ג'ון ברייס – אתר האינטרנט החדש שלהם סוף סוף עשה סדר בבלגן.



5. השאלון האישי:


איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? יריב ענבר, מנכ"ל החברה שלנו, ממנו למדתי רבות בתחילת דרכי וממשיכה ללמוד ..


עיתון: גלובס


דף בית באינטרנט: אתר מדיאטק הייטק, Ynet


בית קפה לפגישות עסקיות: ארומה


רכב ? שברולט קרוז


ג'וב חלומות? להמשיך ולגדול יחד עם מדיאטק הייטק, להרחיב את הצוות, להגדיל את המחלקה ולהתחיל למכור שירותי פרסום גם ללקוחות חיצוניים.


חופשה חלומית: עם בן זוגי, טיול כרמים באיטליה

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח