· שם החברה: רוגובין
· שנת הקמה: 1936
· מספר עובדים: עשרה, כל השאר באאוטסורסינג
אסי לויתן בן עמרם, נשואה + שלוש, בעברה הייתה ראש חטיבת הקניונים של אפריקה ישראל באירופה. בעלת תואר שני במנהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב.
· ספקי שיווק: דנה כחלון – יחסי ציבור, מחלקת שיווק של חברת פרמול
1. באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
פתיחת מתחם הבילוי והפנאי סינמה סיטי בנתניה (רוגובין פדרמן). לראשונה בנתניה והסביבה נפתח מתחם סינמה סיטי הכולל בתוכו מותגי מסעדות ובתי קפה שהקהל המתין להם שיגיעו לאזור לא מעט זמן. חברת רוגובין גדלה ומתפתחת בתחום המסחר והמשרדים בכל הארץ וכיף להיות חלק ממקום שצומח ומתפתח על בסיס יומי.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
לא חושבת שנכון לבחור, מאחר ולחברת רוגובין תווך פעילות רחב מאוד (מסחר, משרדים, בניינים קיימים ובניינים בהקמה וכ"ו) בכל מקום לא ניתן לותר על פעילות שיווקית אחרת. בגדול החשוב בעיניי הוא לא "מה" עושים אלא "איך" עושים – לא הייתי יכולה לוותר על חדשנות, על הרצון להביא את הבשורה ולעשות את הדברים אחרת ולא "more of the same"
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק: ""stay hungry stay foolish סטיב ג'ובס
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך:
הקמת הקניון הוירטואלי של BIG מרכזי קניות הינה צעד בכיוון הנכון בעייני. כיום אי אפשר להמשיך להתעלם מצמיחה של מסחר אלקטרוני בתחום האופנה והקניות והחיבור של BIG בין העולם הוירטואלי ב ON LINE לעולם מרכזי הקניות ב OFF LINE נראה לי חדשני ונכון.
5. השאלון האישי :
· איזו דמות השפיעה עליך? זכיתי לעבוד עם מספר לא קטן של דמויות שאני מעריכה עד מאוד
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: נועם מנלה
· מוסד השכלה גבוהה? אוניברסיטת ת"א
· עבודה ראשונה? מנכ"לית ONE PLAZA
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת ללמוד כל הזמן
· מקור ידע מקצועי שימושי? אתרים ועיתונים כלכליים ומקצועיים
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אר קפה בסינמה סיטי נתניה .
· ג'וב חלומות? לעשות את מה שאני עושה היום בארגון בינלאומי גלובלי
· חופשה חלומית: חופשה ארוכה עם בעלי במקום אקזוטי המשלב בטן גב וספורט אתגרי.