אישיווק השבוע: אסף עמרוסי, מנהל שיווק ומכירות, עידית שיווק

· אסף עמרוסי, מנהל שיווק ומכירות


· שם החברה: עידית לוגיסטיקת מזון מקבוצת מלונות דן


· שנת הקמה:2007


· מספר עובדים:1400



אסף עמרוסי, בן 39, נשוי ליפעת ואבא לסול (בת 8.5) ומיתר(בן 3.5), מתגורר בחדרה, והוא בעל כ-18שנות ניסיון בעולם המסעדנות ובתי הקפה. נמצא בתפקיד


הנוכחי כ- 3 שנים.



· ספקי שיווק: משרד יחסי הציבור של צבי וילדר



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? מתיחת פנים ובנייה מחדש של המותג עידית כחברת ההסעדה המובילה בענף ומובילה בטעם של חדשנות.



טיפ למתחילים בעולם השיווק?
הלימה בין השיווק והפרסום לביצוע בפועל



פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
חברת ברגר קינג יצאה לאחרונה בקמפיין שיווקי בארה"ב שבה היא מציגה את ההמבורגר ללא חומרים משמרים. הקמפיין הגיע בדיוק בזמן, כאשר צרכנים דורשים יותר שקיפות בנוגע למרכיבי המזון שמוגש להם במסעדות ורשתות מזון מהיר בפרט, מאמין ובטוח שבקרוב זה יגיע גם לארץ ויעשה המון עניין.



השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סטיבן שפילברג


· עבודה ראשונה? ברמן בבית קפה


· תכונה חשובה למנהל שיווק? ליישם את המחר-היום!


· מקור ידע מקצועי שימושי? כל הספרים של רוברט קיוסאקי- סופר ומרצה על נחישות, מנהיגות ,כושר התמדה ואיך ליטול את השליטה בחיים אלייך ולדעת לבחור מה טוב ונכון בשבילך.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? רוב הפגישות נערכות במשרדי החברה באור יהודה או בחברות בהם אנו מספקים שירותי הסעדה. מעבר לזה כל בית קפה עם אווירה טובה וחנייה עושה את העבודה.


· מהו ג'וב חלומותיך? בתפקידי הנוכחי אני בהחלט נוגע בהמון רבדים ואנשים, בתור אחד שאוהב לכבוש פסגות ויעדים אני בהחלט בכיוון הנכון.


· חופשה חלומית: זנזיבר לשבוע ימים, על מיטת שיזוף מספק אותי בהחלט.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח